Fortere mage med nr 2?

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Er det noen andre som har opplevd å få fortere mage med nr 2? Er bare 6 uker på vei men må gå å holde inne magen på jobb, og må snart bytte ut jobb buksen med noe mer behagelig. Vet at jeg mest sannsynlig bare er oppblåst men kan ikke huske at det var sånn med nr 1 :happy:
 
Har hørt at det er veldig vanlig å få fortere mage med nr to, så er spent på hvordan det blir her! Er vel pga livmoren allerede har utvidet seg en gang tidligere osv? Går med høytlivsbukse som regel, og merker det begynner å bli slitsomt noen dager :p
 
Nr 3 her og kan hvertfall bekreftes ! Haha :)
 
Jeg har bukse med høyt liv på jobb, og merker allerede nå det er ubehagelig :p så må nok bytte den ut ganske snart. Men vil ikke at de på jobben skal få vite det helt enda :)
 
I dag har jeg hatt så mye luft i magen at jeg har sett ut som om jeg er 6mnd på vei... Prøvde å dra på yoga men måtte bare gi opp da jeg ikke klarte å bøye meg fremover. Men føler magen kommer til å komme fortere denne gangen.
 
Ja jeg fikk høre av samboeren i går kveld " du hvor langt er du på vei egentlig? " :p var ikke helt blid da. Haha. Men på kvelden ser jeg og ut som jeg er 6 mnd på vei.
 
Jeg er ekstremt oppblåst, blir verre og verre utover dagen... Tviler jeg klarer å skjule magen til 12uke :(
 
Kom fortere med andremann, ja. Spent på når magen popper ut denne gangen :)

Føler også jeg ble mer oppblåst dette svangerskapet.
 
Merker ingenting jeg, men fikk mage veldig sent sist og ikke spesielt stor. Klager så absolutt ikke :)
 
Synst ikke magen min har blitt mye større.:) De dager der jeg er veldig oppblåst ser jeg ut som jeg er halvves i graviditeten da, men som oftest ser jeg ut som meg selv :p 7+3 på vei med nr 2 ;)
 
Spent på hvor fort magen kommer, siden det er så kort tid siden sist. Jeg måtte bruke gravidbukser allerede fra uke 13 sist. Da var det ubehagelig med vanlige.
 
Jeg ser at buksene mine er trange allerede,men det er bare luft. Men det er ubehagelig å bruke bukser og jeg har funnet fram gravidbuksene,har ikke tatt de I bruk enda . :)

Dere som fikk raskere mage med nr 2, hvor mange år er det mellom 1 og 2?
 
Jeg fikk raskere mage me nr 2 (22mnd mellom for å svare deg Daim), tror d begynte i uke 7, da var d ingen tvil om at d var barnet som gjorde d pga plasseringa... Har et keisersnittsår etter barna og når d området begynner å svelle så tenker jeg at d må være baby som gjør d;) Ellers så kan jeg fort se gravid ut hele tida pga delte magemuskler som aldri grodde sammen... Ser btw ikke noe annet enn litt opplåsthet(som vanlig) på meg nå me mitt 3. barn, er mellom 5+3 og 5+5 uker på vei.. :)
 
På meg blir det 4 år mellom barna men hadde en MA i uke 9 for 6 mnd siden. Og da vokste magen litt, men nå er magen større enn da, og nå er jeg jo bare 6 uker. Men tar det som ett godt tegn at den et veldig oppblåst. * krysser hvertfall fingrene* :)
 
Jeg er veldig spent på om jeg får fortere mage med nr 2. Forrige gang var jeg så oppblåst at jeg ikke passet mine vanlige bukser fra ganske tidlig i svangerskapet .
 
Kom fort med nr 1 og fortere nå med nr 2. Er lav og fikk kjempemage sist. Ikke plass til å vokse oppåver ;)
 
Magen kom fortere med nr 2 enn 1 ja. Med første fikk jeg mage rundt uke 20, med nr rundt uke 10 :p
Er veldig spent denne gangen, er bare 5+2 og har ikke merket noe enda. Nå har jeg 10 kg igjen fra forrige svangerskap da, så har litt mage uansett, haha! :p
 
Back
Topp