Fortelletråd...

Jeg vil ha en hvit lett kjole, som flagrer i vinden :) Med åpen rygg.. El kryss på ryggen. Tenkte også på å få til noe artig med den. At man kan ta av skjørtet også lir den kort når jwg skal danse på festen :)

Jeg fikk ikke med meg noe av filmen siden jeg skreiv så mange innlegg samtidig. Hahaha. Jaja, den var uansett ikke no bra syns jeg. Skikkelig kjedelige greier :)

Herregud for en rotete forteller tråd fra meg. Bare tull- Hahaha :) Tror jeg for meg nå, før det blir mer rot.

Veldig god ide, men er det ikkje bare under skravledøgn det er lov med slike tråder? Trur ein regel var at vi ikkje kan ha fleire innlegg etter kvarandre på vanlig døgn. Altså at ein må få svar før ein skriv på nytt. Og så blir vel gjennomsnittet rekna bare frå skravledøgna, dei andre dagane må vi vel bare ha 20 innlegg? Eller er det eg som har misforstått? Uff håpar eg tar feil, for dåke har jo vert så flinke!

Veldig god ide, men er det ikkje bare under skravledøgn det er lov med slike tråder? Trur ein regel var at vi ikkje kan ha fleire innlegg etter kvarandre på vanlig døgn. Altså at ein må få svar før ein skriv på nytt. Og så blir vel gjennomsnittet rekna bare frå skravledøgna, dei andre dagane må vi vel bare ha 20 innlegg? Eller er det eg som har misforstått? Uff håpar eg tar feil, for dåke har jo vert så flinke!
Haha- kunne du ikke ha sagt dette litt før?!! Tror kanskje du har rett..

Haha- kunne du ikke ha sagt dette litt før?!! Tror kanskje du har rett..
Hihi, uff! Eg var så trøtt i går kveld at eg reagerte desverre ikkje på det før i dag :( men vifår fortsette på den til skravledøgnet, så får vi masse inlegg då!

Men tror kanskje mamma syns det er litt kjipt å ikke se meg opp kirkegulvet
det er jo veldi pent me utebryllup, enten ve stranda, på ei stor grønn slette/eng, i en fin park eller litt opp i høyden:P men det kreves jo pent vær... noe man tydligvis ikke bare kan bestlle ^^

går det ikke an å slette tråden, og lage ny på neste skravledøgn? eller blir det juks?????? var ikke klar over at bare skravledøgne som telte sånnsett.... så om jeg viste det hadde jeg jo spart på denne....

Jeg er 35 år

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Men ikke mer enn 22 i hodet for det meste

Eller så var det 15...:p

Jeg er gift

Har 5 årsbryllupsdag i sommer

Men vi har vært sammen i 14.5 år:)