Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*tror jeg får gi megHerregud for en rotete forteller tråd fra meg. Bare tull- Hahaha Tror jeg for meg nå, før det blir mer rot.
Haha- kunne du ikke ha sagt dette litt før?!! Tror kanskje du har rett..Veldig god ide, men er det ikkje bare under skravledøgn det er lov med slike tråder? Trur ein regel var at vi ikkje kan ha fleire innlegg etter kvarandre på vanlig døgn. Altså at ein må få svar før ein skriv på nytt. Og så blir vel gjennomsnittet rekna bare frå skravledøgna, dei andre dagane må vi vel bare ha 20 innlegg? Eller er det eg som har misforstått? Uff håpar eg tar feil, for dåke har jo vert så flinke!
Hihi, uff! Eg var så trøtt i går kveld at eg reagerte desverre ikkje på det før i dag men vifår fortsette på den til skravledøgnet, så får vi masse inlegg då!Haha- kunne du ikke ha sagt dette litt før?!! Tror kanskje du har rett..
det er jo bra du har funne deg en så bra en mann Er ikke alle som greier detVerdens fineste mann, snilleste, morsomste og beste
og så pent det såg u! Og så står og grønn en hageVis vedlegget 14319
Her er huset mitt
det er jo veldi pent me utebryllup, enten ve stranda, på ei stor grønn slette/eng, i en fin park eller litt opp i høyden men det kreves jo pent vær... noe man tydligvis ikke bare kan bestlle ^^Men tror kanskje mamma syns det er litt kjipt å ikke se meg opp kirkegulvet