Fortelle ?

Rugehøna

Lykkelig gift!
Januarskatter 2015
Noen som skal fortelle det til familie/venner eller holde det hemmelig en stund ? :) Og hvorfor ? :)

Vi skal holde så lenge som mulig hemmelig, hadde vært utrolig morsomt å komme med et UL bilde og et kjønn som overraskelse :) Men da må det noen lure tiltak til, siden svigersøster er 6 månder på vei. Og mange av vår vennegjeng er gravide eller har fått. Så alle forventer vell at vi og er på tur no :)

Tenkte for eksempel og tømme ut en ølboks og fylle den med vann av å til når man er sosial for å avbekrefte det ;) Noen som har andre ideer ? ;)

Beklage at det blei lagt ut to ganger denne innlegget. Pcen klikket akkurat når jeg trykket send, og jeg trudde jeg måtte begynne på nytt. Gikk heller ikke ann å slette den enne.

Vi hadde også tenkt å holde det hemmelig til etter ultralyd uke 12 men ble så gruuusomt kvalm å kasta så mye opp at vi måtte bare fortelle det.. Er så mye sammen med familie at de ville skjønt at noe enten var galt eller preggers :p

<3 venter en vinterbebi <3

Vi har også lyst til å holde det hemmelig til oul:-)
Men tviler på at jeg klarerå skjule magen så lenge om den vokser like fort som sist:p
Men ingen får vite det før etter uke 12;-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Vi har lyst å prøve å holde det skjult til uke 12. Men må se hvordan formen min blir fremover. Har kjent på kvalmen i ettermiddag for å si det slik...

Skulle holde det hemmelig!! Men slapp bomben i helgen. ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Blir å holde det hemmelig til uke 12. Håper litt lengre da :)

Skal ha UL i uke 8 (7+3) og 12. Men har bursdag når jeg er rundt 10/11 uker, så lurer litt på å fortelle det da :)

Vi skulle ikke fortelle før uke 12. Men, nå vet mine foreldre og svigermor, svoger om det..

Det skjer en del sosialt når jeg er ca uke 8-9, så eg tipper vi forteller det til en del da. Tror ikke jeg kommer gjennom det uten å bli avslørt. Man kan helle over alkoholfri vin på vanlig vinflaske også, det funket fint som skalkeskjul første gang jeg var gravid :)

Back
Topp