Jeg har holdt det hemlig ganske lenge, men folk har jo begynt å skjønne. Fortalte det til sjefen og "nest sjefen" på torsdag som var, og de virket veldig positive, så sa jeg det til ei til fagansvarlig nå på søndag, hun sa at hu bare ventet på at jeg skulle si det for vi 4 da skal oppover på seminar neste helg. Så hun hadde skjønt det. Før det har jeg sagt det kun til ei, fordi hun skjønte ikke hva som var greia/galt siden jeg liksom alltid sneik meg unna og sa nei når de ville finne på ting som drikking og sånt som vi gjorde før. Har ikke sagt det fordi jeg ikke har fått fortalt det til mamma å de.. og synes jo egentlig at de skal få vite det først. Nå var jeg på ultralyd i går... var vist bare 15,5 uker på vei så skal tilbake om 4 uker, men jeg har noen bilder og i morgen skal vi ut å spise, så tenkte å si det og vise dem mens vi venter på maten... veldig spent på reaksjoner, gleder meg litt faktisk men blir gått å få det unnagjort. Bare håper ikke det blir mas i de neste 5 mnd og første året... liker ikke for mye styr..:P
Hvordan har dere sakt det til deres foreldre/venner og hva slags reaksjoner har dere fått?
Noen som ikke har fortalt enda? hvorfor?
Hvordan har dere sakt det til deres foreldre/venner og hva slags reaksjoner har dere fått?
Noen som ikke har fortalt enda? hvorfor?