Fortelle?

Jeg fortalte i uke 5-6 forrige gang.
Skal IKKE gjøre det igjen!
Det eneste svigermora mi prata om var at tiden gikk så sakte jeg var gravid så uendelig lenge og sa jeg burde sagt det senere(hun mente ikke noe vondt med det, gledet seg bare veldig til snuppa skulle komme!). Og alt dette hjalp ikke meg som syns alt gikk så sent selv[&:]
Denne gangen vil jeg ikke si det fr uke 12..... har nttop tatt ut hormonspiral og er på opptrening, så er mye større sjanse for at jeg spontanaborterer[:(]

Vi har ikke fortalt det til noen som helst. Kommer til å vente til det har gått 12 uker med å fortelle det til noen.

neeei , hvis noen spør får de svar [:)]

Jeg hadde ordnet med barnevakt til ungene, og skulle ut på byn med noen veninner.
Det er noen år siden sist jeg var på byn siden jeg i de siste 4 årene har vært gravid eller ammet, så det var flere som visste at jeg sku feste den kvelden.

Jeg ventet mensen om 5 dager og tok en graviditetstest bare for å være sikker på at jeg ikke hadde blitt gravid, siden jeg denne kvelden skulle bli full [:D] ( er veldig imot alkohol i svangerskapet)
Og jammen meg var jeg gravid...ble helt paff både jeg og mannen, selv om vi jo egentlig visste at det var mulig.

Naturlig ble det da at jeg fortalte til vennene hvorfor jeg ikke kunne bli med, og svigermor og svigerinna mi som skulle være barnevakt at jeg ikke trengte barnevakt likevel.

De passet ungene uansett, og jeg fikk en avslappende kveld i sofaen hvor jeg nøt følelsen av å være gravid igjen [:D]

Dagen etterpå fortalte jeg det til andre i familien. Syns mamma skal få vite det når svigers vet [;)]

Er ei vennina av meg som vet + ei jeg jobber med...men ellers ingen[:)] drøyer nok noen uker til før vi sier noe[:)] men da jeg er ca 10 uker på vei skal vi i 40 års-feiring til min svoger...så da kommer vi neppe utenom å måtte fortelle det til min familie....mamma kommer til å skjønne det med det samme likevel[8D] så da får vel svigers vite det samme dagen tenker jeg...så tar vi resten av sleka og venner da min kjære har bursdag i september[:)]

Jeg har fortalt dette til tre gode venninner, 2 søstre, mor og stefar. Vi skal også fortelle det til min samboers nærmeste familie. Ellers venter vi til det har gått 12 uker, 5 uker på vei nå[:)]

For meg er det en selvfølge at de aller nermeste får vite det!![:)] er jo en så artig og koselig nyhet!! går det galt så får jo uansett mamma å de høre det også! Så her vet både foreldre ogsøsken og forlovere og de nermeste vennenne våre det[:)]

Back
Topp