Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel you! Jeg får vært i ny jobb i ca 4 mndr før jeg skal ut i permisjon ett helt årJeg gruer meg også… jeg vil knapt ha vært i jobben 1 år når jeg må ut i permisjon, redd de skal synes det er litt «dårlig stil». Samtidig.. de fleste har 2-3 barn selv, og har tross alt ansatt en kvinne på 32burde ikke være en bombe.. men føler litt på det likevel..
Gleder meg ikke til å fortelle!Jeg hadde sagt detHadde tenkt til å si det til sjef etter TUL neste uke. Problemet er at vi skal ansette noen i et 50%vikariat (i en annens stilling), og intervjuene er mandag-tirsdag neste uke (jeg har TUL torsdag). Vedkommendes jobb som det skal vikar i ligger tett opp til min på noen felt. Sånn sett hadde det nok vært fint for sjef å vite at jeg skal ut i april, i tilfelle de sitter der med to gode kandidater, og den ene kanskje har kompetanse også på mitt felt og mulighet/ønske om mer enn 50% etterhvert. Det blir nemlig uansett bare 50%vikar etter meg pgr økonomihensyn.
Skal jeg bare like godt si det i dag? Kommer uansett til å si det til sjef om det går galt, for vi er ganske nære venner i tillegg.
Jeg ville sagt det! God anledning, og det viser at du også er opptatt av at arbeidet ditt blir ivaretatt på en god måte mens du er vekk.Hadde tenkt til å si det til sjef etter TUL neste uke. Problemet er at vi skal ansette noen i et 50%vikariat (i en annens stilling), og intervjuene er mandag-tirsdag neste uke (jeg har TUL torsdag). Vedkommendes jobb som det skal vikar i ligger tett opp til min på noen felt. Sånn sett hadde det nok vært fint for sjef å vite at jeg skal ut i april, i tilfelle de sitter der med to gode kandidater, og den ene kanskje har kompetanse også på mitt felt og mulighet/ønske om mer enn 50% etterhvert. Det blir nemlig uansett bare 50%vikar etter meg pgr økonomihensyn.
Skal jeg bare like godt si det i dag? Kommer uansett til å si det til sjef om det går galt, for vi er ganske nære venner i tillegg.
Jeg hadde sagt detjeg har konkludert med at man trenger støtte om det går galt også <3 så jeg er for å fortelle det tidlig
Jepp, vi var alene på kontoret, så jeg bare sa det. Han ble kjempeglad og rørt på mine vegne, og satte VELDIG pris på at jeg informerte nå før ansettelsesprosess. Tror det var et lurt valg- for jeg ville nok sagt det uansett om det ikke går bra.Jeg ville sagt det! God anledning, og det viser at du også er opptatt av at arbeidet ditt blir ivaretatt på en god måte mens du er vekk.