Når skal dere fortelle til sjefen? Vi skal på firmatur (en del alkohol inkludert) i månedsskifteaugust/september, så blir å fortelle det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gruer meg også litt til å fortelle. Men det er mest siden jeg var mye borte forrige svangerskapet. Og kom tilbake fra permisjon i år. Føler det er litt for tett jobbmessig.Jeg har heldigvis ikke sjefene rundt meg men skal på firmafest i oktober så må nok fortelle det da hvis jeg ikke klarer å skjule det enda Gruer meg.. er det flere som kjenner på det?
Ja! På mange måter er det jo bedre jo tidligere man forteller det til sjefen.. jeg er likevel nervøs, for jeg startet i ny jobb i mars, og planla ikke å bli gravid så kort tid etter. Føler på at jeg virkelig skal «brette opp ermene» inntil jeg går inn i barselJeg har heldigvis ikke sjefene rundt meg men skal på firmafest i oktober så må nok fortelle det da hvis jeg ikke klarer å skjule det enda Gruer meg.. er det flere som kjenner på det?
Samme her, begynte også i mars!! Når tenker du å si ifra?Ja! På mange måter er det jo bedre jo tidligere man forteller det til sjefen.. jeg er likevel nervøs, for jeg startet i ny jobb i mars, og planla ikke å bli gravid så kort tid etter. Føler på at jeg virkelig skal «brette opp ermene» inntil jeg går inn i barsel
Ikke bestemt meg ennå, men de kan regne, og jeg tenker at de nok vil sette pris på at jeg er ærlig og forteller tidlig så de kan planlegge rundt det.Samme her, begynte også i mars!! Når tenker du å si ifra?