Fortelle til søsken

Mine 3 er ca på samme alder. Jeg bare lure på om de holder det hemmelig eller for alle vite det når barna veit.?? Har lyst til og si det til ungene men ikke at hehe byda ska vite det enda heller. Hehe

hehe ser den;) vi bor også på en liten plass og fryktet det samme, men jeg sa til barna at dette måtte være en hemmelighet fram til vi sier at nå kan dere fortelle det og det har godt veldig bra :) enn så lenge hvertfall :hilarious:

Vi forteller seksåringen etter TUL. Han er en grubler og trenger ikke lasten det blir å bære hvis dette ikke går hele veien ;)

Jeg ble så glad når jeg fikk positiv test og mannen jublet og skrek ut: "Mamma skal ha baby, mamma har baby i magen". Ungene fikk det med seg, men tror ikke de forstår det helt. Har en på 5 og 3. Hun på 5 forstår litt mer, men sier ikke noe mer enn at jeg er gravid og har baby i magen. Vi gjorde en avtale at dette skulle være vår lille hemmelighet. Går helt fint for oss hvis hun plutselig sier det ut, men merker at hun ikke husker det hvis vi ikke snakker om det.

Jeg ble så glad når jeg fikk positiv test og mannen jublet og skrek ut: "Mamma skal ha baby, mamma har baby i magen". Ungene fikk det med seg, men tror ikke de forstår det helt. Har en på 5 og 3. Hun på 5 forstår litt mer, men sier ikke noe mer enn at jeg er gravid og har baby i magen. Vi gjorde en avtale at dette skulle være vår lille hemmelighet. Går helt fint for oss hvis hun plutselig sier det ut, men merker at hun ikke husker det hvis vi ikke snakker om det.

åå,så koselig med den reaksjonen da! :D

Back
Topp