Fortelle til mannen

Prøver15

Elsker forumet
Jeg har ikke fortalt noe til mannen ennå, tenker å vente til digital blir positiv. Mest sannsynlig i morgen. Men hvordan har dere fortalt det? Har lyst å gjøre litt ut av det da dette blir vår siste... :)

Jeg sendte bare snap av testen. Selvom vi har vært prøvere i 2 år, så kom det overraskende på da, så han ble litt satt ut:)

Kastet den nesten på han siden han mente man ikke kunne teste positivt så tidlig :p
Sist vekte jeg han med testen i hånden. kunne absolutt hvert mer kreativ ;)

Vi ble enige kvelden før at jeg skulle ta en test på morningen. Da morningen kom og jeg tok testen ble det + tegn med det samme. Mannen min våknet og jeg fortalte han litt mutt: Nei, den var negativ. Mannen min: åååh, så dumt, men vi prøver igjen, det var skikkelig synd (litt mutt) Jeg: Ja, kjempe synd, men så fint at den var positiv da :-) haha! Et større smil har jeg ikke sett, han ble så gla :-) en hærlig følelse!!

Jeg fortalte det med en gang han kom inn døra. Hadde planer om å overraske han på noen måte, men hadde akkurat funnet det ut når han kom hjem fra jobb og jeg klarte ikke la være å gråte, så da måtte jeg bare si det med en gang. :)

Var ikke særlig kreativt her heller.. :) Jeg ropte vel fra badet om morgenen, han hadde vel såvidt komt seg opp av senga.. Men han ble veldig overraska da, siden jeg hadde vel egentlig sagt at det ikke var vits å teste helt enda da :)

Her har samboer vært med under hele prosessen, og på alle testene og frustrasjonene underveis, så ble ikke fortalt på noen spesiell måte gitt :P

Jeg leste av testen imens han sto der sammen med meg. Hadde drømt natten før at testen ble positiv med engang, så når jeg så at den ikke ble det mistet jeg alt håp. Og når vi da gikk inn på badet sammen og så de to strekene gråt begge av glede. Babyen her har vi ventet på lenge, og det var til slutt prøverør som måtte til :D

Jeg leste av testen imens han sto der sammen med meg. Hadde drømt natten før at testen ble positiv med engang, så når jeg så at den ikke ble det mistet jeg alt håp. Og når vi da gikk inn på badet sammen og så de to strekene gråt begge av glede. Babyen her har vi ventet på lenge, og det var til slutt prøverør som måtte til :D
Så herlig! :) ❤️ Jeg drømte også samme natt at jeg fikk knallpositiv test. Fikk ikke akkurat det, men positiv var den :)

Hadde vært litt artig å klart å holdt seg med å fortelle til UL :p sånn liksom møt meg i byen for en kaffe så drar man inn på sykehuset istedet å bom der va det en baby :p :) hadde ikke gått her da, blir stor med engang jeg xD

Haha jeg og mannen sa vi ikke skulle feire julaften sammen før vi fikk unger, så på julaften testet jeg positivt så jeg snappa han hahaha. Han ringte med en gang da :D

Jeg ble tatt på fersken med testen i hånden denne gangen ;) han buste inn på bade mens jeg sto der så rakk ikke å bli så veldig kreativ gitt;)

Jeg hadde tenkt å gjøre noe kreativt ut av det..men når jeg fikk positiv test klarte jeg ikke tenke klart og ropte mannen på badet. Jg skalv når jeg viste han testen. Vi gråt og lo sammen hele dagen og kvelden :p

Jeg bare ringte han mens han var på jobb, så sa jeg at jeg hadde kjøpt en test, "og den var pinade positiv denne gangen og!" Så var ikke så innmari kreativ

Med første hadde vi allerede snakket om at jeg trodde jeg var gravid, siden jeg hadde ømme pupper og mensen uteble. Så ble ikke den helt store overraskelsen da jeg fortalte at testen var positiv :) Denne gangen var det ikke i tankene våre at jeg kunne være gravid, før jeg plutselig oppdaget at jeg var tre dager på overtid. Så var ikke så overraskende da testen var positiv denne gangen heller :)

Back
Topp