Fortelle til jobben?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som har gjort det? Har tenkt til å gjøre det etter ultralyd om to uker men kun til nærmeste sjef. Er mye dårlig å trenger snart tilrettelegging om jeg skal klare å holde meg i jobb. Hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke sagt noe før rundt uke 20

Jeg sier ikke noe før jeg kommer tilbake fra ferie i august. Da er jeg ca 15 uker på vei.

Fra mobil.

Jeg måtte si fra, pga jobber med farlige stoffer. Så nå har jeg alliert meg med ei som stepper inn der jeg skulle ha vært i avtrekk med disse stoffene. I tillegg så vet min leder det.

Så får vi håpe ikke jungeltelegrafen går. De tror jeg ikke, stoler på begge to. Nå er det jo et par-tre uker til ferie, og når ferien er over så er jeg jo 10 uker på vei, om alt går fint.

Jeg ender kanskje opp med sykemelding så da kommer jeg til å si det til sjefen i morgen

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jobber med kreftpasienter, så måtte si det på jobb første vakt etter at jeg fikk positiv test. Sånn var det forrige gang også. Litt kjipt at de på jobb vet det før nærmeste familie og gode venner, men sånn er det når man jobber med cellegift osv...

vi har til tider kreftpasienter, men jeg jobber bare natt, og trenger bare å si noe til den andre nattevakta dersom det blir aktuelt, heldigvis! :)

Forrige svangerskap fortalte jeg det til en nær kollega som fikset noen ting jeg ikke kunne gjøre selv, siden det bare var 3 vakter igjen før jeg skulle i ferie og jeg bare var 4 uker på vei. Da jeg kom tilbake etter ferien fikk "alle" på jobben vite det (da var jeg 8 uker på vei)

Jeg hadde tenkt å vente til etter ferien, da er jeg i uke 16. Synes det er litt i seneste laget, og familie og venner får nok vite det i sommer så da er det litt ekkelt hvis jobben får vite det via andre... Er så usikker, men skal jeg fortelle det før ferien så blir det i uke 8 siden sjefen tar ferie før meg.. What to do??

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er bare ringevikar, så jeg venter så lenge som mulig.
Har en liten følelse av at de ikke ringer meg så ofte, om jeg forteller at jeg er gravid:confused:

Er individuelt avlønnet, så venter til lønnsforhandlingene er ferdig :-) Hvis ikke hadde jeg fortalt det nå pga høy risiko for langtids sykemelding ..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg hadde tenkt å vente til etter ferien, da er jeg i uke 16. Synes det er litt i seneste laget, og familie og venner får nok vite det i sommer så da er det litt ekkelt hvis jobben får vite det via andre... Er så usikker, men skal jeg fortelle det før ferien så blir det i uke 8 siden sjefen tar ferie før meg.. What to do??

uke 16 er jo ikke så seint da!:) dessuten har de jo ikke noe noe de skulle ha sagt:p

Jeg er ca 15-16 uker på vei når jeg er tilbake fra ferie, litt over 7 uker når ferien begynner. Jeg sier ikke i fra før jeg er tilbake fra ferien i august. Nå er det alt for tidlig, og selv om jeg jobber som lærer og skoleåret må planlegges i forkant, kommer jeg jo forhåpentligvis til å gå som vanlig frem til jul.

Tenker å vente til eg kjem tilbake fra ferie. E da ca 14 veker :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Jeg sa fra til fagleder straks jeg fikk positiv test (vi må det hos oss). Jeg er sykemeldt en kort periode nå, så måtte ringe øverste sjefen og varsle. Hun sa ikke gratulerer engang, hun sa bare "jaha, ja". Jeg måtte spørre i telefonen om hun fortsatt var der, da sa hun ja. Jeg beklaget meg mange ganger for at det var et ubeleilig tidspunkt, men hun ga lite respons. Trygt å si at jeg knakk sammen i gråt etterpå. Føles ikke noe godt i det hele tatt, og jeg gruer meg så til å diskutere tilrettelegging med henne. Uff :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fortalte det til teamlederen min i dag for jeg var så utslitt at jeg ikke greide og gå på jobb. Hun er kjempe snill og fikk gratulasjoner fra henne. Hun har akkurat kommet tilbake fra permisjon selv så hun var veldig forståelsesfull :-) Vet hun ikke sier det til de andre så jeg er trygg enda :-)

Måtte fortelle sjefen i går pga planer han la for høsten. Ble hjertelig gratulert :)

Har ikke fast jobb enda jeg så:/ Bare ringevikar som skal få noen mnd arbeid etter ferien:) Gruer meg til å si det, for skal søke jobb der nå:/

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp