Fortelle til de nærmeste i forbindelse med julen? :)

Janetz

Elsker forumet
Har dere fortalt om begivenheten til noen ennå?
Og er det noen som har planer rundt julaften?

Her lurer vi på å finne på noe artig rundt pakkeåpningen, men klarer ikke helt å finne ut hva.... det kan ikke være noe som nødvendigvis involverer oss, for vi skal tilbringe julaften med bare ene settet besteforeldre. :)

Noen som har gode tips? :)

Min mor vet det ellers er det ingen av de nærmeste som vet noe. Om alt ser bra ut på ul før jul så skal vi også overraske på julaften tenkte vi :) Men vi er heller ikke sikker på hvordan....

Dere kan kjøpe "verdens beste bestemor/far" kaffekopp eller noe sånn, og pakke de fint inn:-) så ber dere de dere ikle feirer med å vente med å pakke opp, og tar en videosamtale mens de pakker opp:-)

Si at pakken trenger en forklaring!

Hvis alt ser bra ut på UL 22.des så tror jeg vi skal røpe det i julen:-) tror vi bruker lillegutt med en "storebror"-genser eller noe sånn:-)

Her vet de nærmeste vennene det, ingen i familien vet det enda, de nærmeste familiemedlemmene får rede på det til jul:) sa det til sjefen I dag, tilfelle jeg blir bustet på julebordet:p

her kommer jeg til å få snuppa til å skrive et brev til besteforeldrene der det skal stå "jeg skal bli storesøster"
hun kan ikke lese enda, kan bare skrive bokstavene om jeg sier hvilke hun skal skrive:)
eller så vil jeg gi et innrammet bilde der snuppa har på seg en genser der det står "jeg skal bli storesøster" på :) litt usikker enda! kanskje noen her inne har en god ide:)

snuppa skal få beskjed når jeg er rundt 12-14 uker på vei. Da skal vi bare hente hun I bhg en dag, eller kanskje ha fri hele dagen og ta hun med på privat ul:) kanskje gå på shopping etterpå der hun kan kjøpe en ting til lillesøster/lillebror, kanskje være med å velge ut et eller annet:D

Foreldrene mine vet det:) Og søstra mi. Ikke sagt det til brødrene mine enda. Men de bor alle langt unna..1.juledag skal vi i selskap med hele familien til samboer. Tenkte da å ha på lillegutt en genser som det står "Jeg skal bli storebror" på;) Tenker det gjør de fleste der overrasket:)

Gullskatt juli12:)

Vi også lurer litt på å ikle jenta vår body med storesøster eller noe på... Men da må vi sende bilde til besteforeldrene på andre siden... Lurte på til/fra lapper med hilsen fra oss fire på også... Men har liksom ikke tendt helt på noen idé ennå...... ;)

Jeg har planer om å slippe nyheten på julaften. Skal på tidlig ul den 17.des for å sjekke at der er bankende hjerte først, men jeg har feelingen på at dette går veien, så planene er allerede i boks :)

Jeg har skrevet dikt til min bror, som han skal få lese høyt for alle, og det gleder jeg meg enormt til!

Til min far skal jeg sende et kort hvor det står "O' jul med din glede" på forsiden, og når han åpner står det "og barn i August". Etterfulgt av gratulasjoner da han skal bli morfar, såklart :)

Dagene kan ikke gå fort nok!:smiley-bounce012

Her er det ingen som vet noe enda, og hadde det ikke vært for jula så hadde vi nok holdt det hemmelig for de fleste frem til uke 12:) men må fortelle søstra mi og en venninne om et par uker kjenner jeg:)

Vi skal feire jul med svigers og de kommer til å skjønne tegninga når jeg takker nei til vin til maten, så de vil nok få vite det på den måten;) og da må jeg ringe min familie og si det til de også:)

Høres gøy ut å overraske med pakke, men vi åpner alltid pakkene så sent, så da er det for sent med tanke på vinen til maten osv;)

Eg vil fortelja det til familie på julaften :) har tidlig UL 22.des for å vera sikker på at alt er ok først :) veit ikkje heilt korleis eg skal sei det enda ;)

Våre aller nærmeste vet det, men restn får ikke vite noe på lenge enda :)

Vi feirer jul hos mamma å dem :). Skal kjøpe "jeg skal bli storebror" tshorte eller genser til gutten vår, så når de kler av han senere på kvelden når det begynner å bli litt varmt så skal de få se shorta :D.
Resten får vel smått vite det når det er kommet over 12. Kommer vel fram sånn som det er naturlig :)

dere som skal til tidlig ul... har dere bestilt privat? Jeg har også lyst å se at alt er i orden, før vi jubler, men usikker på om det i det hele tatt er mulig å se hjertet på ul før julaften? jeg er sannsynligvis 3+4 i dag.... noen?

Jeg er 4+2 i dag, og har bestilt time til privat UL 22.des:-) da er jeg 6+6, så da bør det være greit mtp et bankende hjerte:-)

Hvis du regner deg fremover så kan du se hvor langt du kommer rett før jul! Der jeg har bestilt har hun nedre grense på 6 uker, men syns jeg så noen her som hadde fått vite nedre grense på 8 uker, så du bør gjerne begynne å sjekke opp litt hvis du vil bestille time:-)

Vet ikke helt hva vi skal gjøre.. tror vi skal prøve å la være å si noe i julen, så godt det lar seg gjøre.. :) Her er det allerede blitt avslørt til tre kollegaer, da de gjennomskuet meg på julebordet.. :P
Men skal innom sykehuset å ta UL til tirsdag, er da 5+6, så får krysse fingrene for at alt er bra da :D Mistet jo i slutten av oktober, så håper virkelig denne gangen.. Det var jo sjefen min klar over også, så litt derfor hun skjønte det på julebordet når jeg ikke drakk :)

Jeg er 4+2 i dag, og har bestilt time til privat UL 22.des:) da er jeg 6+6, så da bør det være greit mtp et bankende hjerte:)

Hvis du regner deg fremover så kan du se hvor langt du kommer rett før jul! Der jeg har bestilt har hun nedre grense på 6 uker, men syns jeg så noen her som hadde fått vite nedre grense på 8 uker, så du bør gjerne begynne å sjekke opp litt hvis du vil bestille time:)
Åh ja det må jeg gjøre da! :) i morgen! :)

Planen vår er å fortelle alle med jul, da er eg 8+2. Vi bur i liten bygda på Vestlandet, men skal ta og en Bergenshelg rett før jul, så kanskje eg skal bestille meg en tidlig UL eg og.

Vi har fortalt det til våre nærmeste venner, men familien skal få vite det på julaften. Svigers kommer hjem til mamma på julaften for å spise grøt, så vi tenkte å lage bordkort med mormor/farmor osv på. Er første barnebarnet på begge sider, så gleden kommer til å bli stor! Men jeg er fortsatt litt redd for å miste (kommer til å være 6 uker på julaften), så skriver nok ikke bordkorta før på lillejulaften for sikkerhetsskyld ^^, Håper bare jeg klarer å holde tett, for jeg jobber med mamma! :P

Jeg har fortalt min søster allerede og ellers er det ingen som vet noe enda.
Jeg har ikke lyst til å fortelle før uke12 men jeg tror nok at jeg kommer til å bli "busted".
Jeg har ikke rørt alkohol siden før jeg ble gravid med Olivia så den er grei, men siden jeg har diabetes kan jeg ikke røre julegodtet engang og der blir jeg avslørt garantert. Den eneste andre julen jeg ikke spiste noe godt var da jeg var gravid med Thale, da hadde jeg termin i juli ;)

Ikke fortalt det til noen,ikke lyst heller før uti januar:-) Men med to barn fra før tett så er det vanskelig å skjule bsbymagen som tuter ut av luft :confused: Syns det er litt spenning i det at det er vår lille hemmlighet en stund før maset starter:)

Back
Topp