Men, sjefen har taushetsplikt med tanke på de andre ansatte eller? Lurer så fælt på hvordan jeg skal gjøre dette.. da jeg ikke ønsker at mine kollegaer skal få vite det før min egen mor og søster, og jeg ønsker jo å holde det hemmelig for dem så lenge som mulig egentlig..Har så lyst til å ha det for meg selv til uke 12 når alt er litt mer sikkert..
Jobber i barnehage, og skal ha planleggingsdag om noen uker..Da skal vi planlegge bemanningen på huset, fordele ansvarsoppgaver på avdelingene, fordele foreldresamtaler og primærkontakter, og så videre.. Jeg skal jo ikke ut i permisjon før i november, så tar gjerne noen oppstarter og sånt, men litt dumt om jeg får barn som har litt ekstra med seg, og så går jeg ut i permisjon etter noen måneder.. for det er nemlig planen at jeg skal ta barna som har litt ekstra med tanke på min videreutdanning innen spes.ped sånn egentlig, og dette har jo vært planen lenge..
Hjelp?
Om sjefen vet det så vet jeg ikke om hun klarer å holde maska for de andre kollegaene om det blir nevnt at jeg ikke kan ta disse barna likevel..Men, så er det jo dumt om jeg sier at det er greit på selve dagen også.. Er det dumt av meg å bare være stille, si ting er greit, så om noen uker fortelle det til sjefen? Etter TUL i uke 8? Det er tidlig mai!
![]()
Jeg ville fortalt det til styrer slik at styrer kan legge mer mulig tilrette for deg og barnet med ekstra behov.
Kan jo være at hun ønsker deg inn til å veilede de som evt tar det barnet. Dere kan sikkert finne opp enn grunn sammen til det om du ønsker å holde det skjult lengst mulig.
Lykke til!
Har så lyst til å ha det for meg selv til uke 12 når alt er litt mer sikkert..
Da skal vi planlegge bemanningen på huset, fordele ansvarsoppgaver på avdelingene, fordele foreldresamtaler og primærkontakter, og så videre.. Jeg skal jo ikke ut i permisjon før i november, så tar gjerne noen oppstarter og sånt, men litt dumt om jeg får barn som har litt ekstra med seg, og så går jeg ut i permisjon etter noen måneder.. for det er nemlig planen at jeg skal ta barna som har litt ekstra med tanke på min videreutdanning innen spes.ped sånn egentlig, og dette har jo vært planen lenge..
Hjelp?
Hjelp 

godt å ha det unnagjort og fint å få fritak fra å bevege meg inne i produksjonslokalene