Fortelle sjefen?

Forteller absolutt så sent jeg bare kan. Har vikariat som de ønsker å ha meg videre i, men er redd at hvis jeg er åpen om graviditeten at de velger å gi muligheten til noen andre. Noe som er veldig forståelig ettersom jeg bare vil kunne jobbe 1-2 måneder etter vikariatet utløper.
 
Jeg fortalte det til sjefen i går! Hun ble veldig glad på mine vegne og var glad for å få vite det, slik at hun både kan legge til rette og planlegge videre best mulig. Var gøy å fortelle nyheten til noen :joyful:
 
Her vet sjefen det alt. Første som fikk vite det:joyful: Men så er sjefen også mannen min og far til barnet:happy:
 
Jeg fortalte det til sjefen min for et par uker siden. Dette ettersom hun driver å planlegger kabalen med jobb ut året.. tenkte det var greit å være ærlig med henne. Hun ble heldigvis veldig glad på mine vegne! :)
 
Jeg fortalte det ganske tidlig, uke 6-7. Grunne til det er fordi jeg jobber i helsevesenet, slik at det kunne bli tilrettelagt for meg mtp korona. Har vært i ganske dårlig form også og sjefen har hatt veldig forståelse. På den måten har jeg kunnet jobbe fremfor å bli sykemeldt :happy: Men tror alle må fortelle når de selv føler det er riktig.
 
Back
Topp