S
Slettbrukerenmin
Guest
Nå vet jeg ikke hva du jobber med eller hvilket type miljø det er, men jeg tror det skulle mye til for at jeg ikke skulle gi beskjeden personlig og ansikt til ansikt. Flere grunner, men særlig fordi det da går an å snakke rundt temaer som evt. tilpasninger, planer framover etc. Også ville det føles riktig å gi en sånn type info i person. Men det er meg, og det kan alltid være situasjoner som gjør ting annerledes. Så kanskje det beste er å følge magefølelsen?Jeg må nesten høre deres mening jeg også. Jeg har flere sjefer å forholde meg til, og de har ofte mye å gjøre i forhold til planlegging osv. Det er sjeldent jeg snakker med dem overhodet, og man plikter bare å ringe om man skal melde seg syk. De ønsker helst at man sender Mail om det gjelder ting som ikke haster. Synes dere da jeg kan sende en Mail og fortelle det? Eller skal jeg be meg fri for å dra på kontoret/ringe de og gi beskjeden, selv om det ikke er noe som haster i den forstand?