Fortelle sjefen nyheten

Muffe:)

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Har dere fortalt nyheten til sjefen?Jeg tenker å gjøre det,prøver bare å planlegge hva jeg skal si:p

Har ikke sagt noe ennå - tenkte jeg skulle vente til etter oul. Ikke helt sikker på hva jeg skal si, men det enkle er ofte det beste? ;)

Her har sjefen visst det siden uke 8 eller 9. Og nå synes det supergodt, så kan ikke skjule det om jeg ville!

Ikke sagt noe ennå. Ingen som har noen mistanke på jobb heller. Får se hvor lenge jeg drøyer det ;)

Sa det til henne uke 12. Hun hadde skjønt det da hun ikke syns jeg var typen til å legge på meg så hun tenkte det måtte være babymage ;)

Sa det i uke 7 eller 8 pga kvalme, i dag spurte han om når jeg regnet med å bli sykemeldt :)
Sa sannheten jeg, regner med å bli det etter 17 mai og en stund da, for så å greie å jobbe i juli + litt august så ny sykemeld ut svangerskapet. Han skjønte det da.

Sa d i uke 10 eller 11. Godt ;-) fikk til svar at hun hadde gådd å ventet på at jeg skulle bli gravid :-) og selvfølgelig gratulere :-)

Måtte si i fra nesten med en gang, da vi har pasientgrupper gravide ikke skal ha kontakt med som feks de som har fått cellegift.. pluss at jeg fikk hyperemesis ganske kjapt så da var det umulig å skjule.

Jeg fortalte det ganske tidlig, men følte jeg var nødt siden jeg er gravid med tvillinger

Jeg fortalte det også veldig tidlig da jeg ble sykmeldt 100%. Fortalte like greit hele historien min så de forstår litt bedre hvorfor jeg har vært mye borte fra jobb. Gikk veldig bra og møtte bare forståelse :)

Jeg skal si det i morgen, eventuelt på mandag om han har tatt seg fri i helga. Føler det er på tide når jeg runder uke 12 på søndag. Og nå kommer plutselig magen for fullt her, hjelpes.

Sa det allerede i uke 5, for at ikke alle de andre skulle skjønne det:p sjefen maste på meg om en vaksine hver dag og det ble så dumt å ha unnskyldninger hele tiden:p hadde aldri noen negativ innstilling til det, så det er godt:)

Har ikke sakt noe og kommer nok ikke til å gjøre det med det første. Unngår det litt siden jeg har vært sykemldt snart ett år å kommer tilbake som gravid i 15 uke. Regner med de ser det snart uansett :-P

Siden jeg er min egen sjef sammen med samboeren så har de vist det helt fra start ;)

Sjefen har visst det hele tiden. Synes det er lettest. Kollegene mine fikk også vite det tidlig, da vi lenge har holdt på å planlegge neste skoleår, og det er litt vrient å legge planer, uten å komme inn på det faktum at jeg ikke kommer til å være der :) Har i grunn vært utrolig deilig, at de har visst det på jobben.

Jeg fortalte det tidligere denne uken, da var jeg 12+2. Hadde gruet meg litt i forkant, men det var absolutt ingenting å grue seg for :) sjefen synes bare det var kjempe koselig :) Så jeg var veldig lettet etter å ha sagt det og synes det er så deilig at han vet om det :)

Ja,av en eller annen grunn gruer jeg meg litt:p begynte der i januar,så er ikke lenge jeg har vært der..jobber som nattevakt så treffer aldri sjefen min i grunn,så må ta mot t meg å møte opp tror jeg å spør om å få snakke m han.vet ikke hvorfor jeg gruer meg,er bare så ubehagelig!merkelig..blir godt å få d gjort..:)

Back
Topp