Fortelle på jobb

Det vet jeg, men må de brukes før 1 juni går set dårlig med termin 19 [emoji6]

haha så långt tänkte inte jag :laughing021Men är det sån att dem må vara brukt för 1 juni? kanske kan fråga snällt om du kan lägga dem på slutten? Siden du ändå blir borte så kanske det inte är väldigt viktigt om du kommer tillbaka noen dager förr eller senere? :happy090

jeg har ikke sagt noe, er bare 3+2 i dag, men hele arbeidsplassen min vet hva jeg går gjennom så de spør jo. tenker at jeg sier ja neste gang jeg får spørsmål, enkelt og greit. bare det at jeg ruget var jo hæla i taket for flere av dem jeg jobber med, de var helt utrolig glade bare for at jeg hadde fått innsett, de begynner vel å gråte hele gjengen når jeg sier jeg fikk positiv test. spørs jo om det holder, men jeg prøver være positiv :joyful:
For en herlig gjeng du jobber med! :D

Er nok ikke frist på ferie innen 1.juni tror jeg. Der jeg jobber pleier man vanligvis ta 1 uke typ vinterferie, 3uker sommer og 1uke høst.

Normalt får ingen ta ferie nov/des fordi det er de to mnd vi omsetter mest (butikk) med nr2 plottet jeg inn siste ferieuka i jula og fikk dermed forlenget permisjon, også ferie tidlig på året lagt inn mell permisjon. Skulle være borte uansett så de sa jo ikke noe på valg av tidspunkt.

Vi har frist på når overført ferie skal tas [emoji6] snakker om de dagene jeg ikke har brukt for dette året... permisjonen er blitt kortere så vil forlenge så mye som mulig [emoji5]

Vi har frist på når overført ferie skal tas [emoji6] snakker om de dagene jeg ikke har brukt for dette året... permisjonen er blitt kortere så vil forlenge så mye som mulig [emoji5]

Du kan legge ferien midt inni permisjonstiden da, må ikke være på slutten. Da kan evt mannen ta perm samtidig, eller du kan bare utsette perm de dagene.

Jeg har ikke fortalt det til noen andre enn samboer, og legen. Men håper på å kunne holde meg til jul, til både sjefer, kollegaer og familie. Får evt fortelle nestleder og leder tidligere om jeg ser meg nødt.

Spent på om jeg klarer å skjule det til julaften da, blir 14 uker da. Sist graviditet var jeg 12 uker på julaften og det var godt synlig. Men jeg veide nesten 20 kg mindre og..

Her det bare 2 stykker som vet. Ene fordi hun også er bestevenninnen min, og vært på hele planleggingen nesten :p Men hun sluttet ca 2 uker tilbake. Og andre fordi hun tok over stillingen til overnevnte og får ansvaret for det meste, når jeg er i permisjon.

Forteller det til en kollega til etter første svangerskapskontroll. Han og jeg er ledere på samme avdeling, og har også vært venner i nesten 17 år. Bare venter litt til vi er sikre på at alt er fint med lille spire :flower Sjefen får nok vite det etter 12-13 uker. Han vil ikke bli overlykkelig for å si det sånn :rolleyes: Men jeg kunne ikke brydd meg mindre :hilarious:

Du kan legge ferien midt inni permisjonstiden da, må ikke være på slutten. Da kan evt mannen ta perm samtidig, eller du kan bare utsette perm de dagene.

det var mitt tips og men siden termin er 19 juni så blir det vanskelig. vi har redan varit igenom detta :laughing021

Vet det. Men tror frist for å ta overført ferie er 1 juni og da kan jeg ikke overføre for er jo ca da permisjonen min begynner [emoji5]

Vet det. Men tror frist for å ta overført ferie er 1 juni og da kan jeg ikke overføre for er jo ca da permisjonen min begynner [emoji5]
Så klart. Tenkte ett år senere jeg.
Men, du kan vell ihvertfall ta ferien før perm, for litt ekstra redebygging? Ikke det at det forlenger perm men..

Back
Topp