Fortelle på jobb?

Jeg startet i ny jobb i midten av mai, har prøvetid til midten av november! Vet det ikke har mye å si men jeg er nervøs likevel.. [emoji52]
Kommer til å si det når jeg er i uke 12-13.

Har fortalt det til sjefen fordi jeg er kvalm. Hadde det ikke vært for det hadde jeg holdt tett litt lenger. Men var heldig med 4 uker ferie så var nesten 9 uker før jeg måtte si det :)

Jeg startet i ny jobb i midten av mai, har prøvetid til midten av november! Vet det ikke har mye å si men jeg er nervøs likevel.. [emoji52]
Kommer til å si det når jeg er i uke 12-13.

Skal ikke ha noe å si om man har jobbet der lenge. Jeg ble gravid med første før prøvetiden var over og det var 0 stress. Sjefen var bare glad. Men må si tidlig at jeg er gravid pga kvalme så hadde ikke noe valg.

De på avdelingen fikk vite denne uka (uke 9). Er ped.leder i bhg og skulle egentlig studert 50 % denne høsten, men det hadde jo blitt upraktisk ift permisjonspenger. Er også mye uggen/kvalm, måtte be om hjelp med en bæsjebleie tidligere denne uka.. :hungover:

Jeg gikk ut i ferie i dag. Når jeg kommer tilbake er jeg 12 uker så da komme jeg til å fortelle nærmeste leder. Må ha noe tilrettelegging i jobben, men har klart å unngå de oppgavene nå frem til ferien for å slippe å fortelle. Gruer meg med tanke på et par store prosjekter som jeg er en stor del av og som skal ferdigstilles i juni 19 [emoji85]

Jeg skulle jo vente til etter ferien med og fortelle til sjefen, men da jeg ble syk de to siste vaktene måtte jeg fortelle det før, nå er jeg blitt sykemeldt også,så hun hadde uansett fått vite det før ferien.
Gjør meg egentlig ingenting, hun har jo taushetsplikt :)

Nå har jeg fortalt det på jobb! Er sååå lettet! Sjefen sa gratulerer og sa at alt ordner seg:)

Sjefen lurte på om vi skulle "break the news" på plandag neste fredag. Tror hun er rimelig sprekkeferdig...! Sa at jeg ville i hvertfall vente til etter time hos jm hvor jeg kanskje fikk høre hjertelyd da. Sjefen er iaff entusiastisk da!

Har fortalt lederen min, hun ble overraskende faktisk... Ikke happy! [emoji849] Hun gratulerte ikke engang.
Skjønner ikke hvorfor, er et mega svært konsern, og de vil ikke merke særlig til at jeg blir borte i permisjon.
Aner ikke om det er fordi at hun ble tatt på senga eller om de sliter med å få barn selv.. [emoji20]

Har fortalt lederen min, hun ble overraskende faktisk... Ikke happy! [emoji849] Hun gratulerte ikke engang.
Skjønner ikke hvorfor, er et mega svært konsern, og de vil ikke merke særlig til at jeg blir borte i permisjon.
Aner ikke om det er fordi at hun ble tatt på senga eller om de sliter med å få barn selv.. [emoji20]

Kjip reaksjon, og helt ærlig, ganske uproft - uansett om det er personlige årsaker bak. Børst det av deg!

Så ufint, jeg synes uansett grunn hun i alle fall burde gratulerer deg!!! Ganske uproft og kaldt egentlig!

Jeg tenker jeg forteller etter time hos jm, uke 12. Men mulig jeg sier det før. Tul skulle egentlig vært neste onsdag kl 16, men måtte flytte den til mandag kl 10, så da blir det litt mer synlig at jeg er borte.

Fortalte det til en kollega jeg jobber mye sammen med. Vi er et team som skal samarbeide, så følte hu burde vite hvorfor jeg var sliten, trøtt og noe grønn i trynet :joyful: Hu tok det greit, trur jeg :joyful:

Så merkelig, er jo høflig å gratulere, i det minste..! :wideyed:

Min leder gråt av glede. Sier jo sitt. Men hun vet om nedturene vi har hatt også, så det var ikke overraskende på henne.

Back
Topp