Fortelle på intervju at man er gravid?

Da har jeg vært på intervju og følte det gikk veldig bra. Dem skulle snakke med ei til i dag så ville jeg uansett høre fra dem i begynnelsen av uka. Er så spennende :) Jeg valgte å ikke si noe om graviditeten da jeg ikke følte det passet inn naturlig, men om jeg blir tilbudt jobben kommer jeg nok til å si det :) Godt helga kommer til å gå fort siden vi skal feire jenta vår i morgen med familien. Hun ble 2 år på tirsdag, så har nok å gjøre og forberede hihi..

Masse lykke til for svaret. Håper du får jobben:) Krysser fingrene for deg:)

Hei ogjen! :-)
jeg bestemte meg for å ikke gå imot meg selv og gjøre noe jeg ikke liker, så som den ærlige personen jeg er, så fortalte jeg det! :-) å jaggu var det bra.. Hun hadde tatt research på meg, og funnet ut at jeg er gravid.. (Facebook, og søsken som annonserer at de skal bli tante..)
Men, jeg fikk jobben!! :-) pga at jeg var en åpen og ærlig person. jeg gjorde visst ett bra intervju og skrev en bra søknad.
det var flere enn meg på intervju også, men jeg fikk den :-) hærlig!!

jeg har villet fortalt at man er gravid når man er over 3mnd på vei.. De klarer å finne det ut uansett, å når du sitter på intervju, så har de ikke lov til å spørre deg, selv om de vet at du er gravid. Vær ærlig, å vis at du vil jobbe- så ordner det seg!! :-)

Hei ogjen! :-)
jeg bestemte meg for å ikke gå imot meg selv og gjøre noe jeg ikke liker, så som den ærlige personen jeg er, så fortalte jeg det! :-) å jaggu var det bra.. Hun hadde tatt research på meg, og funnet ut at jeg er gravid.. (Facebook, og søsken som annonserer at de skal bli tante..)
Men, jeg fikk jobben!! :-) pga at jeg var en åpen og ærlig person. jeg gjorde visst ett bra intervju og skrev en bra søknad.
det var flere enn meg på intervju også, men jeg fikk den :-) hærlig!!

jeg har villet fortalt at man er gravid når man er over 3mnd på vei.. De klarer å finne det ut uansett, å når du sitter på intervju, så har de ikke lov til å spørre deg, selv om de vet at du er gravid. Vær ærlig, å vis at du vil jobbe- så ordner det seg!! :-)

Så flott :) :) Gratulerer så masse :) Ærlighet varer lengst :p

Hei ogjen! :)
jeg bestemte meg for å ikke gå imot meg selv og gjøre noe jeg ikke liker, så som den ærlige personen jeg er, så fortalte jeg det! :) å jaggu var det bra.. Hun hadde tatt research på meg, og funnet ut at jeg er gravid.. (Facebook, og søsken som annonserer at de skal bli tante..)
Men, jeg fikk jobben!! :) pga at jeg var en åpen og ærlig person. jeg gjorde visst ett bra intervju og skrev en bra søknad.
det var flere enn meg på intervju også, men jeg fikk den :) hærlig!!

jeg har villet fortalt at man er gravid når man er over 3mnd på vei.. De klarer å finne det ut uansett, å når du sitter på intervju, så har de ikke lov til å spørre deg, selv om de vet at du er gravid. Vær ærlig, å vis at du vil jobbe- så ordner det seg!! :)
Så bra. Synes det er kjempeflott at du sa det, og da fikk du jobben og fortjente den virkelig!!! :)

Back
Topp