Fortelle overraskelsen til kommende far

Sniker fra september her. Jeg fant ut at jeg var gravid 22.desember i fjor. Vi hadde jo prøvd, men vi hadde ikke planlagt å ta noen test før ikm. Ikm var på julaften. Siden vi skulle feire julaften med svigers 2 timer unna, så tenkte jeg å ta en test slik at jeg kunne pakke med meg paracet og varmeflaske til mensen kom. Vi hadde hatt sex en gang nesten 2 dager etter positiv eggløsningstest, så ingen av oss hadde særlig troa på prøveperioden. Jeg tok en test når han var på jobb og syns jeg kunne skimte en strek. Så jeg drog butikken og kjøpte enda en test med digitalt display og der kom det fort opp gravid. Så da drog jeg på kjøpesenteret og kjøpte en liten body hvor det stor love daddy. Pakket den inn sammen med resten og byttet ut gave nr. 23 i adventskalenderen hans. Når han kom hjem, så overtalte jeg han til at vi måtte pakke opp de siste pakkene før vi skulle dra til svigers dagen etter. Gadd ikke å dra med oss adventdpakker liksom. Han fikk nok litt sjokk når han åpnet den og vi gråt og klemte lenge :love017 Må telles det ned her med 20 dager igjen til termin :-)

Back
Topp