Fortelle overraskelsen til kommende far

Sniker! Første gang hadde jeg kjøpt inn et sett med body og bukse og str. 50, pakket inn og skrev kort da jeg fikk positiv test. Det endte i SA kort tid etter. Ble gravid igjen syklusen etter. Da gikk jeg rett ut fra badet med testen i hånden og sa «jeg tror jeg er gravid». Så gråt vi litt begge to :love7

Sniker fra sein mars :)

Første gang løp jeg inn på soverommet og viste testen. Denne gangen sørget jeg for å ta testen da vi var på badet sammen, jeg hadde en ganske sikker magefølelse :D

Skulle kjøpe digital test når sambo var på jobb og overraske han når han kom hjem :happy093Han valgt den dagen å overraske meg med å komme tidlig hjem så han var allerede hjemme når jeg var ferdig handlet :laughing001 da var det bare å vise innholdet i apotekposen og ta den med en gang for han var veldig spent :p

De første to gangenekom jeg inn på soverommet til en sovende mann og fortalte nyheten. Lite reaksjon å hente der... Men kom seg utover dagen

Har gledet meg masse til å gjøre det litt annerledes denne gangen, la en svak positiv test på servanten, tenkte han kunne se den når han sto opp. Han hadde ikke lagt merke til den. Så jeg måtte sende ham opp igjen, og han synes jo ikke han så noe strek.. o_O

I går kom han hjem fra jobb og det første jeg spurte om var om jeg kunne få en nuss, så sa jeg «jeg elsker deg» så svarte han med «okei, hva har du gjort nå» :laughing025 så sa jeg ikke no, så la han seg på sofaen. Da kjappa jeg meg på badet å tenkte hvis det slår ut på en digital test nå som det står (gravid) så sier jeg det, hvis ikke så venter jeg til etter helga. Men så slo det ut! Så fra før hadde jeg bestilt noen bodyer med eget print på å lagt i skapet mitt på soverommet.. putta testen oppi der å vandra ut i stua med boksen å sa «se hva jeg har til deg» han blei helt stum når han tok den opp å begynte å skjelve når han holdt i testen. Så lo han å sa yes endelig!!! :Heartred

I går kom han hjem fra jobb og det første jeg spurte om var om jeg kunne få en nuss, så sa jeg «jeg elsker deg» så svarte han med «okei, hva har du gjort nå» :laughing025 så sa jeg ikke no, så la han seg på sofaen. Da kjappa jeg meg på badet å tenkte hvis det slår ut på en digital test nå som det står (gravid) så sier jeg det, hvis ikke så venter jeg til etter helga. Men så slo det ut! Så fra før hadde jeg bestilt noen bodyer med eget print på å lagt i skapet mitt på soverommet.. putta testen oppi der å vandra ut i stua med boksen å sa «se hva jeg har til deg» han blei helt stum når han tok den opp å begynte å skjelve når han holdt i testen. Så lo han å sa yes endelig!!! :Heartred
Ååh så koselig:love7

Jeg ventet på at han kom hjem fra butikken. Stod i døra med testen og begynte å gråte bare han gikk ut av bilen hehe! Han gråt også og vi klemte masse. Måtte bare avbryte påbegynt middag, fordi ingen av oss klarte å gjøre noe :woot:

Han visste like godt som meg at det var en god mulighet for det, så her ble det ingen romantiske, tårevåte overraskelser :p
Testa svakt positivt morgenen jeg skulle ta vaksina, så vekte han med pinnen i hånda og spurte om hjelp til å se :hilarious: Testa igjen 4 dager senere, etter hyttetur med venner, og fant ingen tvil. Han kikka på testen og svarte «Du hadde stryki glatt på drugtest på jobben…» :hilarious:

Jeg planlegger enda hvordan jeg skal overaske han, han ønsker seg inderlig sitt eget barn - tross for at jeg har to fra før som føles godt som våre. Han er den beste stepappaen i verden. ❤️
Godt og lese hva dere har gjort her. Men vil gjøre litt ut av det.

Hvis noen har noe forslag, så kom gjerne med det.

Han var bortreist. Jeg sendte en snap av graviditetstesten :laughing002 vi er ikke av det romantiske slaget.

sniker :)
Første gangen pakket jeg inn baby klær til han. Denne gangen sendte jeg storesøster inn stua med "Jeg skal bli storesøster" body :)

Første gang pakket jeg inn et sett med body og bukse og skrev et kort der jeg tapet testen på. Så mistet vi. Ble gravid igjen syklusen etter og da bare gikk jeg ut fra badet med testen i hånden og sa «jeg tror jeg er gravid igjen». Men det var et veldig fint øyeblikk for oss to ❤️

Han var på jobb, sendte han bilde av digitale testen... får tilbake: hva betyr dette?!
....vel, ehm... at vi skal ha barn?:p
"Så lenge det bare er 1" .. ‍

Jeg stod i terrassedøra i går ettermiddag, mens han holdt på å rydde på terrassen. Så stod jeg der med teststrimmel i hånda og når han da så meg så spurte han hva det var. Jeg svarte bare: «Se!» han spurte da: «hva? Hva skal jeg se på? Er du gravid?» :hilarious:

Tidligere har han fått digital i trynet, men nå måtte han se strek selv :woot:

Huff gruet meg veldig til det i dag. :wtf:
Han kom hjem, jeg spør : om du elsker meg ?
Han løper opp trappen og svarer, ja selvfølgelig gjør jeg det, hvorfor lurer du på det?
Han kommer ned og jeg spør: Ja vil du elske meg når jeg veier 100 kg også, han svarer mens han går inn i stuen, ja selvsagt, hvordan det. Har du planer om å spise mye ?.. han kommer brått tilbake til meg: er du gravid !?!?
Ja svarer jeg, og viser han positive tester.
Han ble glad og sa det blir koselig med en til xsmile2 Vi har 2 jenter fra før på 8 og 10 år, så det her blir en liten attpå klatt.

Huff gruet meg veldig til det i dag. :wtf:
Han kom hjem, jeg spør : om du elsker meg ?
Han løper opp trappen og svarer, ja selvfølgelig gjør jeg det, hvorfor lurer du på det?
Han kommer ned og jeg spør: Ja vil du elske meg når jeg veier 100 kg også, han svarer mens han går inn i stuen, ja selvsagt, hvordan det. Har du planer om å spise mye ?.. han kommer brått tilbake til meg: er du gravid !?!?
Ja svarer jeg, og viser han positive tester.
Han ble glad og sa det blir koselig med en til xsmile2 Vi har 2 jenter fra før på 8 og 10 år, så det her blir en liten attpå klatt.
Aaaw, så koselig :rolleyes:

Sniker her. Med sistemann tok jeg en digital test som viste 1-2. Tok den med opp, vekket ham og gav den til ham mens jeg gratulerte ham med 10års bryllupsdag ❤️

Back
Topp