Hvordan fortalte dere graviditeten til pappaen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Han valgt den dagen å overraske meg med å komme tidlig hjem så han var allerede hjemme når jeg var ferdig handlet
da var det bare å vise innholdet i apotekposen og ta den med en gang for han var veldig spent
så sa jeg ikke no, så la han seg på sofaen. Da kjappa jeg meg på badet å tenkte hvis det slår ut på en digital test nå som det står (gravid) så sier jeg det, hvis ikke så venter jeg til etter helga. Men så slo det ut! Så fra før hadde jeg bestilt noen bodyer med eget print på å lagt i skapet mitt på soverommet.. putta testen oppi der å vandra ut i stua med boksen å sa «se hva jeg har til deg» han blei helt stum når han tok den opp å begynte å skjelve når han holdt i testen. Så lo han å sa yes endelig!!! 
Ååh så koseligI går kom han hjem fra jobb og det første jeg spurte om var om jeg kunne få en nuss, så sa jeg «jeg elsker deg» så svarte han med «okei, hva har du gjort nå»så sa jeg ikke no, så la han seg på sofaen. Da kjappa jeg meg på badet å tenkte hvis det slår ut på en digital test nå som det står (gravid) så sier jeg det, hvis ikke så venter jeg til etter helga. Men så slo det ut! Så fra før hadde jeg bestilt noen bodyer med eget print på å lagt i skapet mitt på soverommet.. putta testen oppi der å vandra ut i stua med boksen å sa «se hva jeg har til deg» han blei helt stum når han tok den opp å begynte å skjelve når han holdt i testen. Så lo han å sa yes endelig!!!
![]()

JaÅåh så koselig![]()

Testa igjen 4 dager senere, etter hyttetur med venner, og fant ingen tvil. Han kikka på testen og svarte «Du hadde stryki glatt på drugtest på jobben…» 
vi er ikke av det romantiske slaget.

Vi har 2 jenter fra før på 8 og 10 år, så det her blir en liten attpå klatt.Aaaw, så koseligHuff gruet meg veldig til det i dag.
Han kom hjem, jeg spør : om du elsker meg ?
Han løper opp trappen og svarer, ja selvfølgelig gjør jeg det, hvorfor lurer du på det?
Han kommer ned og jeg spør: Ja vil du elske meg når jeg veier 100 kg også, han svarer mens han går inn i stuen, ja selvsagt, hvordan det. Har du planer om å spise mye ?.. han kommer brått tilbake til meg: er du gravid !?!?
Ja svarer jeg, og viser han positive tester.
Han ble glad og sa det blir koselig med en tilVi har 2 jenter fra før på 8 og 10 år, så det her blir en liten attpå klatt.