Fortelle om kjønn

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle barna om det kommer lillesøster eller lillebror?
Eventuelt besteforeldre?

Jeg har lyst å kjøpe konfetti(kanon) for å fortelle til guttene, og kanskje bake cupcakes med rosa/blå og serverte til besteforeldre.

Mest spennende om denne blir rosa selvsagt, men lyst å gjøre stas over det om det blir enda en gutt i flokken også.
 
Gleder meg til å kunne snakke om lille i magen som lillesøster eller Lillebror, ja! Blir så ubestemt før man vet kjønnet. Vi forteller det nok bare rett ut til de nærmeste etter ul :)
 
Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle barna om det kommer lillesøster eller lillebror?
Eventuelt besteforeldre?

Jeg har lyst å kjøpe konfetti(kanon) for å fortelle til guttene, og kanskje bake cupcakes med rosa/blå og serverte til besteforeldre.

Mest spennende om denne blir rosa selvsagt, men lyst å gjøre stas over det om det blir enda en gutt i flokken også.
Jeg har to gutter fra før, gjorde aldri noe gender reveal med de - den store nyheten da var at jeg hadde to babyer i magen :)

Denne gangen tenker jeg kanskje at vi lager muffins til gutta og mine foreldre
 
Sa ingenting til noen i første svangerskap. Det var gøy å holde det hemmelig, samtidig som det var litt slitsomt fordi enkelte maste veldig. Mamma måtte bli betrygget maaange ganger om at det var likt for alle. Hun ville liksom vi skulle gjøre unntak for henne.

Med nr. 2 sa jeg det med engang, og nå, selv om det ikke er sikkert ennå har jeg sagt det, men med forbehold.
 
Jentene våre var med da jeg i fjor laget muffins med konditorfarge etter kjønn inni muffinsen til søsteren min for å avsløre kjønn på hennes baby, så de hadde et stort ønske om at vi skulle gjøre det samme nå med demmes kommende lillesøsken. Så kjøpte noen lyse muffins og sprøytet inn blå konditorfarge i midten. Filmet når de spiste. Det var veldig morsomt og en superkoselig video. Så sendte vi bare videoen til familie og venner :love7
 
Jentene våre var med da jeg i fjor laget muffins med konditorfarge etter kjønn inni muffinsen til søsteren min for å avsløre kjønn på hennes baby, så de hadde et stort ønske om at vi skulle gjøre det samme nå med demmes kommende lillesøsken. Så kjøpte noen lyse muffins og sprøytet inn blå konditorfarge i midten. Filmet når de spiste. Det var veldig morsomt og en superkoselig video. Så sendte vi bare videoen til familie og venner :love7
Så fint ❤️❤️
 
Jentene våre var med da jeg i fjor laget muffins med konditorfarge etter kjønn inni muffinsen til søsteren min for å avsløre kjønn på hennes baby, så de hadde et stort ønske om at vi skulle gjøre det samme nå med demmes kommende lillesøsken. Så kjøpte noen lyse muffins og sprøytet inn blå konditorfarge i midten. Filmet når de spiste. Det var veldig morsomt og en superkoselig video. Så sendte vi bare videoen til familie og venner :love7
Å så gøy! Stas for storesøstrene det ja sikkert :Heartred
 
Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle barna om det kommer lillesøster eller lillebror?
Eventuelt besteforeldre?

Jeg har lyst å kjøpe konfetti(kanon) for å fortelle til guttene, og kanskje bake cupcakes med rosa/blå og serverte til besteforeldre.

Mest spennende om denne blir rosa selvsagt, men lyst å gjøre stas over det om det blir enda en gutt i flokken også.
Her har vi bestemt og vente inntil videre. Men jeg glapp her om dagen overfor 3åringen. Håper litt han har glemt det igjen, ellers blir det nok han som tar seg av annonseringen:hilarious:
 
Back
Topp