Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes også det blir vanskeligere for hver gang! Dette er barn nr.4-yngstemann er bare 15 mnd. Jeg er egentlig litt engstelig for hvordan folk vil reagere.. fikk høre endel kommentarer når vi fikk nr.3 som «nå holder det vel», «trenger ikke flere nå» osv.. enda vi har gode jobber, god økonomi og altLitt usikker, pleier å få mage ganske fort og har ellers ikke mage... syns det blir vanskeligere å fortelle for hver gang. Har fått barn i 2015, 2017, 2019 og skal få nå i slutten av 2020. Fortalte det med en gang til mannen min og søstera og mora mi men tror jeg venter litt til å fortelle det til svigers.
Vi pleier å ete formiddagsmat hos svigers og jeg drikke da alltid kaffe med melk, men vi drikker kun tankmelk og det sluttet jeg egentlig med hver gang jeg visste jeg var gravid, men da vet de jo med en gang hvorfor...
Syntes også det blir vanskeligere for hver gang! Dette er barn nr.4-yngstemann er bare 15 mnd. Jeg er egentlig litt engstelig for hvordan folk vil reagere.. fikk høre endel kommentarer når vi fikk nr.3 som «nå holder det vel», «trenger ikke flere nå» osv.. enda vi har gode jobber, god økonomi og altså vil holde det hemmelig lengst mulig! Bare mannen og min beste venninne som vet.
HuffHerregud- er vel ingen som har noe med hvor mange barn dere får! Blir som de (min søster inkl) som mener jeg (36) er altfor gammel til å få barn. De kan ta seg en bolle, hele hurven!
Vi må bare prøve å ikke la det gå inn over oss
Nr 4 her og!!Her skal vi holde det hemmelig lengst mulig. Orker ikke alle spørsmål om baby nr.4 på vei..
Vi forteller besteforeldrene det etter ultralyd 8+5 (pinsehelga). Tenker sjansen for at det går bra etter det er såpass stor- og godt med støtte, eller hvertfall slippe hint om «blir det noen barnebarn snart» i tiden rett etterpå, om vi skulle miste.Jeg lurer på en ting.
Jeg skal på tidlig ultralyd på mandag, da er jeg 7+6. Forhåpentligvis ser alt fint ut!
I følge datayze sin statistikk for spontanabort så er det på det tidspunktet ca 95 % sjanse for at det går bra. Etter 12+0, som er tidspunktet mange råder en til å vente med å dele nyheten, er det ca 98 % sannsynlighet for at det går bra.
Hvorfor skal man vente så mange ekstra uker til med å fortelle når det ikke er så veldig stor forskjell i prognosen?
Jeg tenker å fortelle mine foreldre om graviditeten etter TUL, men er samtidig så redd for at det skal gå galt etterpå og at jeg må gi kontrabeskjed. Mest av hensyn til de som sikkert kommer til å hoppe i taket av beskjeden om at de skal bli besteforeldre, og jeg vil ikke at de skal bli skuffet.
Noen som har noen tanker om det?
Jeg lurer på en ting.
Jeg skal på tidlig ultralyd på mandag, da er jeg 7+6. Forhåpentligvis ser alt fint ut!
I følge datayze sin statistikk for spontanabort så er det på det tidspunktet ca 95 % sjanse for at det går bra. Etter 12+0, som er tidspunktet mange råder en til å vente med å dele nyheten, er det ca 98 % sannsynlighet for at det går bra.
Hvorfor skal man vente så mange ekstra uker til med å fortelle når det ikke er så veldig stor forskjell i prognosen?
Jeg tenker å fortelle mine foreldre om graviditeten etter TUL, men er samtidig så redd for at det skal gå galt etterpå og at jeg må gi kontrabeskjed. Mest av hensyn til de som sikkert kommer til å hoppe i taket av beskjeden om at de skal bli besteforeldre, og jeg vil ikke at de skal bli skuffet.
Jeg lurer på en ting.