Fortelle om graviditeten

Det er veldig individuelt når man ønsker å fortelle det. Ta det i ditt eget tempo og fortell det når du er klar!
Jeg personlig kjenner at jeg er møkka lei alle som maser og spør. Det er et sårt tema for mange og ganske ufølsomt å gjøre det :facepalm:
Samtidig føler jeg ikke at jeg kan si det til de som spør, for da vil de bare bli mistenksomme :gen113

Blir å vente en stund til. Så bankende hjerte på ul i uke 8+0 og fortalte det til min familie. 8+4 sluttet hjerte å slå, vi fant ikke det ut før nærmere uke 10. Så om jeg får ul rundt uke 11-12 så forteller vi da, ellers drøyer vi litt. Men blir nok å fortelle i sommer engang, vi skal på ferie med mamma å pappa i august, og det er rundt oul tider, og da går det ikke Ann å skjule min mage lengere.

Vi har allerede sagt det til noen nære venner og hans foreldre (fordi han ikke klarte å vente). Kjenner jeg synes det er litt mye styr å måtte fortelle min nærmeste familie (som er ganske stor) hvis det ikke skulle gå bra, så venter litt til med det... 6+0 i dag. Og vil heller ikke at «alle» utenom datteren vår skal vite det. Og henne vil vi prøve å vente med å si det til i noen uker, for ventetiden blir uansett mer enn lang nok for henne...:p

Back
Topp