Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper noen har noen gøye tips.. spesielt guttene våres som er 5 og 10 vil vi fortelle det til på en gøy måte..
hvertfall til uke 12, helst til OUL. 
Vi skal være sammen med foreldre og svigerforeldre de kommende helgene. Som skikkelig vinelsker blir det veldig vanskelig for meg å holde det skjult, for jeg takker som regel aldri nei til et glass vinSå må finne på noe lurt. Litt kronglete når man skal være sammen over flere dager, da kan man liksom ikke skylle på at man kjører eller har vondt i hodet.
Tenkte kanskje fortelle det til mine foreldre et par dager etter tidlig ultralyd 7+6. Hvis alt ser fint ut. Men dette er første barnebarnet så jeg vil ikke skape glede og forventning hos dem hvis det kan gå galt heller. Vanskelig valg det der. Noen som har noen tanker og innspill der?
Svigermor nå vente til i hvert fall uke 12, stoler ikke på at hun holder på hemmeligheten![]()
SnikerVi skal være sammen med foreldre og svigerforeldre de kommende helgene. Som skikkelig vinelsker blir det veldig vanskelig for meg å holde det skjult, for jeg takker som regel aldri nei til et glass vinSå må finne på noe lurt. Litt kronglete når man skal være sammen over flere dager, da kan man liksom ikke skylle på at man kjører eller har vondt i hodet.
Tenkte kanskje fortelle det til mine foreldre et par dager etter tidlig ultralyd 7+6. Hvis alt ser fint ut. Men dette er første barnebarnet så jeg vil ikke skape glede og forventning hos dem hvis det kan gå galt heller. Vanskelig valg det der. Noen som har noen tanker og innspill der?
Svigermor nå vente til i hvert fall uke 12, stoler ikke på at hun holder på hemmeligheten![]()

Vi skal være sammen med foreldre og svigerforeldre de kommende helgene. Som skikkelig vinelsker blir det veldig vanskelig for meg å holde det skjult, for jeg takker som regel aldri nei til et glass vinSå må finne på noe lurt. Litt kronglete når man skal være sammen over flere dager, da kan man liksom ikke skylle på at man kjører eller har vondt i hodet.
mest for at de vet hva vi har gått gjennom og jeg gjerne vil at de skal vite det uannsett hvordan det går denne gang.Usikkerhåper noen har noen gøye tips.. spesielt guttene våres som er 5 og 10 vil vi fortelle det til på en gøy måte..
lurte på om yngstemann skulle få en storebror t-shorte, og gå med den i bursdagen sin 8.juli.. om vi kan ha feiring da også avhenger det av at det ikke er for for synlig på meg![]()

Vi holdt første hemmelig som endte i MA, holdt nr 2 nesten hemmelig som endte i MA....så nå gir jeg faen mildt sagtfamilie og venner vet vi har mistet og at vi prøver. Fant ut at jeg var gravid mandag og allerede sagt det til familie og bestevenninna mi. De har fulgt meg gjennom MAene så var fint å dele det og de får uansett vite om vi mister igjen
![]()