fortelle om graviditeten

hvor mange har dere fortalt det til hittil? Og hvordan forteller dere den store nyheten?
Vi har kun fortalt det til vårt beste vennepar, svigermor og samboeren og søsteren min :)
Venneparet har vist at vi har prøvd og hun gjettet at jeg var gravid dagen før jeg testet positiv :p
Svigermor og samboeren der sendte jeg samboeren for jeg turte ikke å være med :p kjente jeg trengte absolutt ikke noen skuffede kommentarer eller noe. Men som vanlig tenker jeg alt for mye og de ble hoppende glade. Så mye at de røpet det til søsteren min på nyttårsaften da vi skulle kjøre dem hjem fra fest, var mye klemming og 2015 skal bli det beste året og jeg skal bli farmor osv. Måtte ta meg en prat meg henne etterpå, men alle har vært glade til nå :)
Vil vente med å fortelle resten til vi har vært på tidlig ul og vet at alt er bra :)

Har fortalt det til et par venninner å en kompis:-P har mest lyst å si det til alle men ska holde meg i nakken til etter jeg har vært på tidelig ul<3 da skal jeg lage en gave der jeg putter oppi to smokker av hver farge med navn på å et ul bilde:-)

Fortalt det til forrige termingruppa, brstevenninna, sjefen og de tre andre i ledergruppa :) satser på at vi holder kjeft frem til uke 12 nå :)

Har fortalt det til en venninne, en svigersøster og en søster:)

Men sambo vil egentlig vente med å fortelle det til noen til etter oul :/

Jeg har bare fortalt det til en venninne. Hun som jeg har nevnt her inne før. Hun spurte når var der i går. Var så sinnsykt deilig å endelig få prate med noen om bekymringene mine! :)

Vi har sagt det til ei venninne, svigerfar + sambo og svigerinna mi. Kun pga nyttårsfeiringa :) vi vil vente med å fortelle det til resten, til vi har passert uke 12 :) de fikk vite det gjennom en quiz vi hadde laga :) resten av de nærmeste får vite det når de ser hva som står på genseren til jenta vår. (Storesøster)

Vi har sagt det til ei venninne, svigerfar + sambo og svigerinna mi. Kun pga nyttårsfeiringa :) vi vil vente med å fortelle det til resten, til vi har passert uke 12 :) de fikk vite det gjennom en quiz vi hadde laga :) resten av de nærmeste får vite det når de ser hva som står på genseren til jenta vår. (Storesøster)
Vi skal også bruke genser med storesøster på :D tenkte jeg skulle be mamma ta av datteren vår jakka eller noe :D

Bare til sambo ;) Og ja forresten, til forrige termingruppe på facebook, det er en hemmelig gruppe da :)

jeg har så lyst til å fortelle alle det nå, men er bare 5+4 så muligheten for sa er der i 6 uker til...

Fortalt det til tre venninner (veldig nære), broren til sambo og kona hans. :) kommer til å vente med resten så lenge som mulig (helst oul, men må nesten se an magen :p)

Har fortalt det på jobb for å få tilrettelegging, så der vet nesten alle det. Familie og venner får vente minst til etter uke 12.

Nå vet våre nærmeste at vi har vært prøvere, men de som vet at vi har fått positiv test er søsteren min, ei veldig god venninne(søskenbarn) og ene søsteren til sambo :)

Her er det bare meg og sambo som vet det, men skal fortelle det til nærmeste familie neste helg. Dette fordi jeg kommer til å ha termin litt før vi egentlig skulle gifte oss, så vi må fortelle at bryllupsplanene er blitt endret på ;-)

To gode venninner, thats it. Planlegger å holde det slik til ihvertfall til vi har passert tre mnd:)

Bare samboeren og jeg som vet det. Kommer kanskje til å fortelle det til ei venninne, ellers venter vi nok til etter uke 12. Har litt lyst til å prøve å drøye det til etter oul ;-)

Foreløpig bare meg og sambo. Fant det ut selv i morges så må fordøye det litt.

Bare meg og min mann, og en venninne... Har lyst å si det til alle, men venter til nå første ul..så sier jeg det til venner...
Familie skal jeg vente til etter uke 12 om jeg klarer det :)

jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg lenger. Jeg har masse naboer som er familie og nå sitter jeg isolert i huset. For de kommer til å skjønne det med engang siden jeg plutselig ikke røyker mer. Og magen er så oppblåst så jeg ser gravid ut...

Back
Topp