Fortelle nyheten

Bare sagt det på termingruppa til kommende storebror. Vi vil vente til etter TUL en gang før vi sier noe pga SAen :Heartred

Om formen tillater det vil jeg helst vente til uke 15+. Men det spørs om det går når det er sommerferie og forhåpentligvis mindre restriksjon enn det har vært den siste tiden

Vi har fortalt det til våre foreldre, kommende besteforeldre, men alle andre får vente til etter sommeren. Tenker det passer bra å fortelle etter sommerferien, men med mindre det blir for synlig før den tid.

Er 4+2 i dag. Min aller aller beste venninne fikk vite det da jeg fikk positiv test siden hun visste vi prøvde å få barn. I går fortalte jeg min mor. Venter med å dele til resten av nærmeste familie til kanskje uke 8, etter TUL.

Er ca 4+2 i dag, og fortalte ei av mine beste venninner etpar dager etter positiv test. Hun visste vi prøvde, og jeg ville si det tidlig til henne :Heartred

Sa det til mamma for noen dager siden, for.. ja, hun er jo mamma, men resten av familien får vente til etter TUL.

Og ja, og så har jeg ei tante som bor noen timer unna, som visste før vi hadde fortalt noen som helst. Hadde ikke snakka med henne på flere måneder, for å si det sånn :joyful:

Så gøy! Hvordan var responsen? :woot:

veldig bra fra samtlige! Veldig deilig og faktisk litt lettende,kunne jo være at noen av dem følte de hadde noe de skulle sagt om saken :rolleyes:

Et par sa faktisk at de har tenkt på det de siste gangene vi har møttes - at jeg hadde en egen glød :shy:

så absolutt vellykket :dance011

Hvis ting går bra etter tidlig ultralyd og det er hjertelyd, forteller vi det nok ved første anledning hvor alle er samlet:happy:

29/5, da er jeg 7+2:happy: Så er litt tidlig, så skal ha en ny ved uke 12:)
Blir ganske likt som hos meg da!:happy: Skal 25/5, da er jeg 7+1, også skal jeg igjen i uke 12! Forteller nok nærmeste familie etter ultralyden 7+1 om alt ser fint ut.

Back
Topp