Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fortalt det til min nærmeste venninne. Vi kommer til og drøye det en stund til for andre. Jobben ska ikke få vite noe ihvertfall, for der går nyheter som ill i tørt gress. Haha.
Jeg har fortalt det til 3 venninner, også har vi fortalt det til et vennepar Da jeg var gravid med de to sønnene vi har fra før, var jeg nøye å å ikke fortelle til noen før uke 12 med første og uke 16 med andre. Grunnen til at vi ventet helt til uke 16 med andre var at jeg hadde en SA i uke 12 rett før. Var livredd for å miste og klarte ikke glede meg over eller ta graviditeten innover meg før uke 16. Nå som jeg har fått SA mer på avstand, så tenker jeg at jeg vil fortelle noen venninner - slik at jeg har støtte om noe går galt. Følte meg så ensom da jeg mistet, men ingen visste
Vi har fortalt det ganske kjapt etter vi fant det ut med alle tre men denne gang skal vi holde det hemmelig til vi vet kjønn. Orker ikke det presset med å få jente (vi har bare gutter) vet de ikke gjør det med vilje men det blir liksom med engang snakk om kanskje de endelig skal få en jente og da er det tøft for meg når beskjeden er motsatt..
men gøy å holde det skjult da! Ikke gjort det før
Samme her! Har fortalt til noen nære venner, som bare gleder seg over graviditeten og ikke gir tydelig uttrykk for ønske om et spesifikt kjønn. Familien maser allerede, uten at de vet at jeg er gravid, om at nå må vi snart lykkes med å lage en jentebaby... Sykt irriterende De får vite om spiren når vi vet kjønnet, så slipper jeg unødvendig mas! Men enig i det du sier, det er jo spennende å bære på en liten hemmelighet Og PS. Jeg vet jo egentlig at familien ikke mener noe vondt når de sier de ønsker ei jente i familien.Vi har fortalt det ganske kjapt etter vi fant det ut med alle tre men denne gang skal vi holde det hemmelig til vi vet kjønn. Orker ikke det presset med å få jente (vi har bare gutter) vet de ikke gjør det med vilje men det blir liksom med engang snakk om kanskje de endelig skal få en jente og da er det tøft for meg når beskjeden er motsatt..
men gøy å holde det skjult da! Ikke gjort det før
Jeg har fortalt det til bestevenninna mi, søstra, svigersøstra og ei nær nabovenninne - kommer ikke til å fortelle det til noen andre før vi har vært på tul
Gruer meg aller mest til å fortelle det til mamma, hun kommer til å bli fly forbanna da hun mener vi har nok med de vi har og fordi jeg har høyrisikosvangerskap, så det er jo fordi hun blir bekymret, men hun klarer jo ikke å holde igjen noe som helst så jeg blir nok såret. Vurderer å la noen andre fortelle henne det, så hun får tenkt seg om før vi snakker sammen
Tusen takk❤ ja vet du, jeg skal spørre søstra mi om hun kan fortelle det når tiden er inneVet du, den støtter jeg 100%! ❤ La noen andre fortelle, så får de alle de spontane (og kanskje ikke så positive) reaksjonene. Så får hun heller komme til deg når hun har roet seg og tenkt seg om. Du fortjener ikke negative reaksjoner, uansett grunn ❤
Tusen takk❤ ja vet du, jeg skal spørre søstra mi om hun kan fortelle det når tiden er inne
Jeg har fortalt det til bestevenninna mi, søstra, svigersøstra og ei nær nabovenninne - kommer ikke til å fortelle det til noen andre før vi har vært på tul
Gruer meg aller mest til å fortelle det til mamma, hun kommer til å bli fly forbanna da hun mener vi har nok med de vi har og fordi jeg har høyrisikosvangerskap, så det er jo fordi hun blir bekymret, men hun klarer jo ikke å holde igjen noe som helst så jeg blir nok såret. Vurderer å la noen andre fortelle henne det, så hun får tenkt seg om før vi snakker sammen
Det var en fin tanke! Kan jo bli blanda følelserjeg gruer meg til å fortelle det til ei venninne,som jeg vet brukte lang tid på å bli gravid med sin første,og som ønsker seg flere barn..Ikke for at jeg blir såret,men jeg vil ikke hindre henne i å «reagere fritt» hvis hun blir veldig lei seg. Så det var et godt råd å la noen andre fortelle