Fortelle nyheten

Venter du nummer to? I så fall gratulerer :) Var på samme terminforum i sept 2014 ;) jeg sniker foreløpig bare rundt! Men gøy å se at mange av september 2014 barna skal få småsøsken!
Hehe ja, jeg husker deg :D jeg venter nr 2 ja, er bare i uke 3+6 men håper spira sitter :)

Det går veldig veldig bra :) trives godt i barnehagen og utvikler seg hver eneste dag :) hvordan går det med deg da ? :) tenker du på fler?

Går fint med min også, starter i bhg i august :) Vil gjerne ha en til, men er litt ambivalent i forholdt til timingen! :p en del av meg ønsker en ny ganske snart, mens en del av meg ønsker å vente lenge (hadde en startvansker med han vi har..)

Har googla masse morro greier.. så jeg klarer ikke bestemme meg for hvordan enda.. *knis*

Jeg håper vi kan vente en stund med å fortelle. Sist fikk familien vite det i uke 7 fordi jeg var så kvalm. Og blir det samme kvalmen nå, så må jeg vel si det litt tidlig... Og vanskelig å ikke si noe når det renner på unger i vennegjengen :P

mamma vet det... jeg klarte ikke å holde meg... ;-) hahahaha... men resten av familien skal ikke få vite det før etter tidlig ul...

Vi tenker å fortelle det til begge foreldrepar, hans søster og min bror på St.Hansaften da vi alle skal være sammen. Problemet er at jeg da ikke er mer enn 6+5. Syns dere det er for tidlig? Vi tenker å dra på tul dagen før, for å sjekke at alt er greit.

Går fint med min også, starter i bhg i august :) Vil gjerne ha en til, men er litt ambivalent i forholdt til timingen! :p en del av meg ønsker en ny ganske snart, mens en del av meg ønsker å vente lenge (hadde en startvansker med han vi har..)
Jeg forstår! Må bare si jeg beundrer deg hvis knøtten har vært hjemme med deg helt til nå ! Min kjeder seg grusomt hjemme :p Lykke til i alle fall når du skal begynne å prøve :)

Jeg forstår! Må bare si jeg beundrer deg hvis knøtten har vært hjemme med deg helt til nå ! Min kjeder seg grusomt hjemme :p Lykke til i alle fall når du skal begynne å prøve :)

Takk :) min kjeder seg også hjemme :o ser frem til at han skal begynne i bhg - for hans del, tror han vil kose seg maks :D jeg har jobbet noen mnd nå, men var hjemme ca 1,5 år ;)

Vi sier det til familie på ca 6 uker.. Tenker ikke på sikker og ikke sikker tid. Blir det borte så må vi jo si det og...

Back
Topp