Hehe ja, jeg husker degVenter du nummer to? I så fall gratulererVar på samme terminforum i sept 2014
jeg sniker foreløpig bare rundt! Men gøy å se at mange av september 2014 barna skal få småsøsken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, jeg husker degVenter du nummer to? I så fall gratulererVar på samme terminforum i sept 2014
jeg sniker foreløpig bare rundt! Men gøy å se at mange av september 2014 barna skal få småsøsken!
Hehe ja, jeg husker degjeg venter nr 2 ja, er bare i uke 3+6 men håper spira sitter
![]()
Det går veldig veldig braKrysser fingrene for deghvordan går det med storebror (det var gutt du har?
)
Det går veldig veldig bratrives godt i barnehagen og utvikler seg hver eneste dag
hvordan går det med deg da ?
tenker du på fler?
Jeg forstår! Må bare si jeg beundrer deg hvis knøtten har vært hjemme med deg helt til nå ! Min kjeder seg grusomt hjemmeGår fint med min også, starter i bhg i augustVil gjerne ha en til, men er litt ambivalent i forholdt til timingen!
en del av meg ønsker en ny ganske snart, mens en del av meg ønsker å vente lenge (hadde en startvansker med han vi har..)
Jeg forstår! Må bare si jeg beundrer deg hvis knøtten har vært hjemme med deg helt til nå ! Min kjeder seg grusomt hjemmeLykke til i alle fall når du skal begynne å prøve
![]()