Fortelle nyheten

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Er det noen som har fortalt det til noen allerede? :) har dere en plan for hvordan dere skal dele nyheten med "verden"? :)

Er det noen som har fortalt det til noen allerede? :) har dere en plan for hvordan dere skal dele nyheten med "verden"? :)
her vet noen venner det allerede... det er venner som har fulgt meg gjennom hele prosessen. og venner jeg stoler på at holder kjeft... men jeg vurderer å legge ut bilde av 1 body med påskriften "the force is strong with this one." hahahaha.. jeg er litt nerd...
vurderer også å kjøpe tøybleie med starwars print, eller harrypotter print...

To venninner av meg vet det, neste helg når jeg er 6 uker på vei vurderer vi å fortelle det til våre nærmeste :-) Men aner ikke hvordan vi skal dele det med resten enda, tar det litt etterhvert når det nærmer seg :-)

Bestevenninnene vet det, men nærmeste familie vil vi vente til etter jeg har vært på tul i slutten av juni :) Da er jeg ca 9 uker. Annen familie venter vi heller med til etter uke 12 i juli.

Venter til etter uke tolv med alle. Tenker å gjøre det enkelt med å bare ha på storebror og storesøster T-skjorte på dem, så får vi se hvor lang tid det tar før noen ser det :p

Nærmeste familie som vet bare. Ikke tenkt å si noe til resten før det er synlig :) jeg fikk synlig mage med første allerede i uke 12, så blir ikke så vente med å fortelle da jeg tror magen kommer tidlig denne gangen også :)

Har sagt til noen venner og kommer til å si det til familien snart :) hvis jeg mister så er det en del av livet det også som jeg ikke ser noe negativt i å dele :)

Jeg har allerede fortalt det til deler av vår nærmeste familie, men det er fordi de vet at vi har prøvd lenge og det er naturlig for meg å fortelle dem det om jeg skulle miste igjen. Trenger alle de kryssede fingrene jeg kan få. :)

Foreldrene mine vet det, og 2 venninner :) Syns det er nok, for nå :) Viss ikke magen skyter i været kan det hende vi vente til etter OUL med å fortelle flere det :)

Med første fortalte vi det til svigermor og hadde ingen flere å fortelle det til selv.. :P

Her vet egentlig ganske mange det :D det har vært en prossess hvor jeg har hatt behov for å fortelle det, og de jeg har delt det med er de som vil stille opp dersom det går galt <3

Nei er så redd det skal gå dårlig denne gangen også. Har sagt det til sambo og ei venninne..

Sakt det til bestevenninna og samboeren men skal vente en god stund til jeg sier det til flere ;)
Skal kjøpe en t-skjorte til Rose der det står storesøsterxsmile6

Venter til etter uke tolv med alle. Tenker å gjøre det enkelt med å bare ha på storebror og storesøster T-skjorte på dem, så får vi se hvor lang tid det tar før noen ser det :p
Det gjorde vi når vi skulle ha nr 2. Kledde storesøster opp i body på julaften, og la ut et god jul bilde og latet som ingenting. :)

Har sagt det til en venninne og samboer såklart! Er rundt uke seks nå, og hadde nok ventet med å si det til venninnen min, men vi skal i utdrikningslag sammen og jeg vet hun hadde skjønt tegningen! Så for å ikke lage noe oppstyr, så vet hun det nå :P

Jeg har kun fortalt det til min beste venninne og selvsagt til mannen min. Fikk positiv test i dag morges. Han stod i dusjen mens jeg tok testen. Først så jeg ingenting, men så plutselig dukket det opp en veldig tydelig strek. Jeg reiv opp dusjforhenget og dytta testen opp i ansiktet hans! Haha! :-) Det er 8.forsøk, så vi har opplevd en del blendatester :-)

Vi har tenkt å si det til de nærmeste ca uke 8, rett før vi skal dra på ferie sammen :) Magen har begynt å vise seg litt allerede, og orker ikke finne på unnskyldninger på ferie

har googla masse tips..og har et par favoritter.. men skal vente litt til.. vi vil ha den første tiden for oss selv. Min beste venninne vet det.

Har bestilt en bukse med tekst til lillemor blir bra og se om de ser det når vi skal ut med nyheten :)

Har sagt til noen venner og kommer til å si det til familien snart :) hvis jeg mister så er det en del av livet det også som jeg ikke ser noe negativt i å dele :)

Venter du nummer to? I så fall gratulerer :) Var på samme terminforum i sept 2014 ;) jeg sniker foreløpig bare rundt! Men gøy å se at mange av september 2014 barna skal få småsøsken!

Vi skal fortelle de nærmeste når jeg er ca. seks uker på vei. Da skal de komme på bursdagsfest, så synes det passer fint. Veslejenta vår skal "fortelle" det med en body merket "storesøster" :-)

Back
Topp