Er det noen som har fortalt det til noen allerede? har dere en plan for hvordan dere skal dele nyheten med "verden"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her vet noen venner det allerede... det er venner som har fulgt meg gjennom hele prosessen. og venner jeg stoler på at holder kjeft... men jeg vurderer å legge ut bilde av 1 body med påskriften "the force is strong with this one." hahahaha.. jeg er litt nerd...Er det noen som har fortalt det til noen allerede? har dere en plan for hvordan dere skal dele nyheten med "verden"?
Det gjorde vi når vi skulle ha nr 2. Kledde storesøster opp i body på julaften, og la ut et god jul bilde og latet som ingenting.Venter til etter uke tolv med alle. Tenker å gjøre det enkelt med å bare ha på storebror og storesøster T-skjorte på dem, så får vi se hvor lang tid det tar før noen ser det
Har sagt til noen venner og kommer til å si det til familien snart hvis jeg mister så er det en del av livet det også som jeg ikke ser noe negativt i å dele