Fortelle nyheten

Venter til jeg sprekker!

Men min søster får nok vite det snart, siden hun vet at vi har prøvd. :)
 
Har fortalt det til "alle", siden de visste at vi har satt inn egg. Og siden de kan telle, så var det like greit å si det når vi visste selv :)
 
Må se det ann litt, er vell 12 uker 220116 og 8 uker til jul. Hadde vært koslig å fortalt det på juleaften, men vet ikke om jeg tørr om det skulle gå galt. Er litt sånn som person at jeg ikke takler at folk skal syns synd på meg :D
 
Jeg føler jeg må si det til mine foreldre, mest for min egen del. Samboeren min vil ikke si det til foreldrene sine før det er mer sikkert at den har satt seg godt fast inni der.
Tenker jeg skal si det til mamma og pappa i morgen, de vet vi har prøvd, og vi trodde vel alle at det ikke kom til å gå siden jeg har hatt en del plager.
Om det skulle gå gale er det fint å ha dem å støtte seg på og ikke gå igjennom det alene, min mor har hatt 2-3 spontanaborter før meg og etter meg, så hun kommer til å skjønne hva det går i om det måtte skje.
 
Jeg har fortalt det til mannen og mine 2 døtre på 17 og 18. Veslejenta på 3 år får vel ikke vite det før jeg får en kul på magen :D
En vennine som vet vi prøvde vet også.
Tenker at resten av familien skal få vite det i uke 12.
Venner ellers får vel vite det etter ul i i uke 14 da jeg antagelig får vite kjønn :)
 
Har fortalt mannen og bestevenninnen min det. Han kommer nok til å si det til et par kamerater. Ellers er vi enige om at vi venter med å fortelle nyheten til februar, for da har vi vært gift i 3 år :)
 
Har kun fortalt samboer og sjefene på jobb. Skal prøve å holde det hemmelig til over jul, men usikker på om det lar seg gjøre med alt hva julen bringer med seg av festligheter med alkohol ;)
 
Vi har ikke sagt det til noen enda og kommer til å holde på hemmeligheten så lenge vi kan. Selv om det fort kan være litt vanskelig nå i julebordstider
Familiene våre får nok vite det til jul. De kommer sikkert til å skjønne det med engang når jeg takker nei til et glass vin uansett
 
Her vet kun mannen og min beste venninne det :) Vi må nok fortelle foreldrene våre det etterhvert også siden vi ofte er på besøk, dessuten vet de jo at vi har prøvd lenge. Ellers vil vi nok vente med å fortelle resten av familien og venner til vi er over 12 uker, helst til vi vet kjønnet på spira ❤
 
sitter fantaserer det hadde vært sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå stas si det til min datter på selveste juleaften men da er det vel gått bare 8 uker ca. Er vel lurest vente? Klart blir jeg kjempedårlig så må jeg nok fortelle det men

Noe innspill? Jenten min er 9.
 
:angelic:Her fikk klart mannen vite ved positiv test,fortalte det til mine foreldre igår grunnet praktiske grunner. Ønske å holde det hemmelig for andre en god stund til om jeg klarer
 
sitter fantaserer det hadde vært sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå stas si det til min datter på selveste juleaften men da er det vel gått bare 8 uker ca. Er vel lurest vente? Klart blir jeg kjempedårlig så må jeg nok fortelle det men

Noe innspill? Jenten min er 9.

Jeg har to jenter på 8,5 år. Og jeg vil også si det, men de hadde blitt knust om det hadde skjedd noe rett etter. Så jeg vil venter til 12 uker. :)
 
Er mest fornuftig det ja blir den vanskeligste hemmeligheten holde på noen gang. Hun kommer til bli så glad.
 
sitter fantaserer det hadde vært sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå stas si det til min datter på selveste juleaften men da er det vel gått bare 8 uker ca. Er vel lurest vente? Klart blir jeg kjempedårlig så må jeg nok fortelle det men

Noe innspill? Jenten min er 9.

Jenta mi er bare 5, men jeg tenker at hun får vite det på juleaften hvis alt står bra til på ul den 21.12. :)

Mistet 4+5 for et par måneder siden og ble helt knust. Hun merket selvsagt dette, selv om hun ikke visste om graviditeten. Så går det galt igjen, tror jeg at det er like greit at hun får vite det også. Selv om det blir trist for henne, så er det kanskje tryggere for henne å vite hvorfor enn å bare gå å lure på det.

Men det skal jo ikke gå galt! Det har jeg bestemt nå :)

Lykke til med avgjørelsen! ❤️
 
Jenta mi er bare 5, men jeg tenker at hun får vite det på juleaften hvis alt står bra til på ul den 21.12. :)

Mistet 4+5 for et par måneder siden og ble helt knust. Hun merket selvsagt dette, selv om hun ikke visste om graviditeten. Så går det galt igjen, tror jeg at det er like greit at hun får vite det også. Selv om det blir trist for henne, så er det kanskje tryggere for henne å vite hvorfor enn å bare gå å lure på det.

Men det skal jo ikke gå galt! Det har jeg bestemt nå :)

Lykke til med avgjørelsen! ❤️
Har du fått time til ultra lyd allerede :)?
 
Forrige gang fortalte jeg til foreldre og søsker i uke 6. Denne gangen skal jeg vente litt lengre.
 
Fortalte det til sjefen idag. Han syntes det var hyggelig, men var ikke samme begeistringen som første gang. Men det hadde jeg ikke regnet med heller.

Gruer meg mer til å si det til resten på jobben da det er veldig mye jeg ikke kan gjøre på jobb som gravid. Kommer uansett til å søke om 50 % svangerskapspenger, så får de bare prøve å tilrettelegge.
 
sitter fantaserer det hadde vært sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå stas si det til min datter på selveste juleaften men da er det vel gått bare 8 uker ca. Er vel lurest vente? Klart blir jeg kjempedårlig så må jeg nok fortelle det men

Noe innspill? Jenten min er 9.


Jeg skal si det til min datter på snart 9 på julaften, da skal vi fortelle det til svigers også:) Hadde egentlig lyst og si det til jenta mi den dagen eg fekk positiv test eg da men måtte bite tenna sammen :p men skal klare og vente til julaften da har eg fått vært på ul også:)Litt tidlig kanskje og si det i uke 7,men bedre hun får vite det av oss enn andre:) Med henne klarte eg ikke og skjule det i uke 8-9 så.. Hun har mast om søsken i flere år nå, og sa sist mnd: tenk mamma om eg fekk meg en søster eller en bror i julegave!!! :) det hadde vært den beste julen noen gang! sa til henne at eg har ikke baby i magen så noen baby kommer nok ikke på julaften.. da ble hun litt lei seg, men og få vite man skal bli storesøster kommer jo til og bli den beste julaften :) <3
 
Last edited:
Har bare fortalt det til sambo & kusina mi (bare pga at vi bor på samme plass , en veldig liten plass og jobber sammen) Resten får vite det om de spør når magen blir større eller når jeg har født :p
 
Back
Topp