Fortelle nyheten

Ance

Andre møte med forumet
Har dere fortalt den store nyheten til noen enda?

Jeg har fortalt det til et par venninner. Jeg tror vi må fortelle det til den nærmeste familien også veldig snart (av praktiske årsaker), selv om det er tidlig. Jeg gleder meg egentlig til det, for jeg vet at alle blir veldig glade. Men jeg er jo litt redd for at noe skal gå galt etter at vi har fortalt det...
 
Bare sambo og ei av mine beste veninner som vet :)
Kommer ikke til å si det til NOEN før jeg absolutt må kjenner jeg. Denne graviditeten er ikke planlagt, og kommer egentlig ganske ubeleilig. Så jeg er veldig sikker på at alle kommer til å være kjempe negative, og mene at jeg ikke fikser å få et barn til.
Men jeg er hvertfall veldig glad, og helt sikker på at jeg kommer til å klare det :)
 
Bare sambo og ei av mine beste veninner som vet :)
Kommer ikke til å si det til NOEN før jeg absolutt må kjenner jeg. Denne graviditeten er ikke planlagt, og kommer egentlig ganske ubeleilig. Så jeg er veldig sikker på at alle kommer til å være kjempe negative, og mene at jeg ikke fikser å få et barn til.
Men jeg er hvertfall veldig glad, og helt sikker på at jeg kommer til å klare det :)

Typisk at de kommer ubeleilig! Men jeg er sikker på at dere takler det :)
 
Kun samboer og en venninne som vet det.
Har egentlig ikke lyst til å fortelle på jobben enda, men siden jeg jobber med røntgen osv så er jeg nødt til å gjøre det allerede nå om to dager.

Svigers får nok vite det på juleaften, mens min familie får nok vite det rett før eller etter.
 
Jeg kommer til å fortelle det til bestevennene mine med en gang jeg får positiv test. Kjæresten min sier det til mamman sin, søstra si og noen kompiser. Så mange får vite det med en gang, jeg er jo ung og (kanskje) gravid for første gang så vil at de fleste nærmeste skal være med hele reisen.
 
Bare sambo og ei av mine beste veninner som vet :)
Kommer ikke til å si det til NOEN før jeg absolutt må kjenner jeg. Denne graviditeten er ikke planlagt, og kommer egentlig ganske ubeleilig. Så jeg er veldig sikker på at alle kommer til å være kjempe negative, og mene at jeg ikke fikser å få et barn til.
Men jeg er hvertfall veldig glad, og helt sikker på at jeg kommer til å klare det :)

Sann er det her også. Sa det til ene søsteren min og en venninne da jeg var 10 uker. Nå er jeg 14+3 og er kun venninnen, 2 søstre og en kompis av mannen som vet det.

Er arbeidsledig for tiden så er redd for mange negative tilbakemeldinger..... fikk det med de 2 første og orker det ikke enda en gang...
Så tar det som det kommer
 
Bare sambo og bestevenninnen mine som vet det . Kommer ikke til og fortelle det til Noen før jeg evt MÅ. ... Er jo 3 barnet og min bror har ingen redd for at det blir negativ men kan jo ikke slutte og leve mitt liv pga hans :( Men for oss er det rett tid ♡♡♡
 
Så langt har jeg bare fortalt det til en venninne, men tenker å fortelle foreldre og svigers nærmere jul etter å ha vært hos legen :)
 
Bare måtte ringe til ei venninne og fortelle det tidligere i dag. Men ellers er det bare jeg og mannen som vet foreløpig.
 
Er bare jeg som vet. Har ikke fortalt min sambo enda. Hehe jeg vil fortelle d personlig når han kommer hjem!:)
 
Så mange av dere som er flinke til å holde dere da. :) Vi har allerede sagt det til et par nære venner, og alle de kommende besteforeldrene. Klarer rett og slett ikke å la være :) men jeg tenker at dette er jo uansett folk som kommer til å få vite det om det skulle gått dårlig, så da er det jo ikke så farlig. Men skal prøve å begrense meg fra nå av ig frem til uke 10-12.. :joyful:
 
Sann er det her også. Sa det til ene søsteren min og en venninne da jeg var 10 uker. Nå er jeg 14+3 og er kun venninnen, 2 søstre og en kompis av mannen som vet det.

Er arbeidsledig for tiden så er redd for mange negative tilbakemeldinger..... fikk det med de 2 første og orker det ikke enda en gang...
Så tar det som det kommer

Ikke gøy det der :/ Er arbeidsledig selv.. Søker og søker, men er ikke så lett :(

Vet at familien kommer til å bli oppgitt over meg, og at folk generelt kommer til å baksnakke..
 
Det er bare jeg og kjæresten som vet det enda. Tror vi skal prøve å holde det hemmelig til nærmere jul, men det kan bli vanskelig for jeg gleder meg til å dele nyheten!! :D
 
Her er det bare jeg og mannen som vet om det:) Venter med å si det til nærmeste familie til jul, og resten til vi er ca 12uker+. Gleder meg:D
 
Her har vi sagt det til familien på begge sider og noen venner :D Klarer ikke å holde det hemmelig :)
 
I dag har vi fortalt det til våre nærmeste, og da sprer det seg nok fort videre ;)
Alle ble bare veldig glade, og det er litt godt å ha det overstått.
 
Hei jenter :)

Jeg måtte ta en telefon til søsteren min som har 3 små selv, bare for å få noen å støtte meg til, hun begynte å grine å ble kjempe glad..

Beste venninnen min ringte noen timer etterpå uten å ha snakket med søsteren min, å hun sa til meg at moren hennes hadde hatt en drøm om at jeg var gravid så hun ville bare fortelle meg dette, så når hun sa det klarte ikke jeg å holde meg lenger :p

Resten av familien min å hans får vite det på julaften ;)
 
Her vet mannen og søsteren min d:) Håper å fortelle d til kommende besteforeldre i jula, blir kjempespennende!! Også blir jeg nok å fortelle d til en av mine beste venninner i løpet av de neste dagene:)
 
Fortalte det til en kollega igår. Hadde egentlig ikke lyst til å si noe enda, men vi drev og skulle ta så mye røntgenbilder, så da ble jeg nødt. Han reagerte med å si "Neeeei! Hvorfor?!". Det er nok ikke så populært at jeg blir borte igjen så kort tid etter den første permisjonen, men jeg håper de som eventuelt blir "sure" klarer å holde det for seg selv.
 
Back
Topp