Fortelle nyheten på Facebook?

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg ønsker å fortelle på en veldig diskré måte.. Jeg trenger mange tips :)

Et bilde av en bolle i ovnen?

Grusomt lang hevetid på denne bolla

Det første jeg kom til å tenke på var: "Er det sant at boller skal bakes på 37,5 grader i ni måneder?". Høres sikkert teit ut, men jeg synes det var litt dumsøtt. :-)

Gode forslag! Hahaha, ler meg veldig ihjel her!

Skal dere spre den gode nyheten på Facebook? :p

Jeg har ikke nok venner til at det vil være noe gøy å gjøre det der. :-P

Jeg har fem venner utenom familien min og familien til mannen. :-P

Vi kommer nok ikke til å offentliggjøre noe på facebook. Både sambo og jeg har mest bekjente der, og de har vi egentlig ingenting med å gjøre.

Kommer nok heller til å legge ut er bilde av en body eller lignende på instagram etterhvert. Færre følgere, samt lukket profil :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen er blod starwars fan. Så han skal legge ut tekst med bilde fra oul. Jeg lurer på å legge denne? men ikke sikker. om den er helt teit?! men blir jo samtidig da. :) ImageUploadedByBV Forum1413501471.239667.jpg

Kommer ikke til å offentliggjøre noe offisielt. Med de to andre er det andre som har kommentert det i en forbisetning, men det er lenge etter ordinær ul

jeg blir nok heller ikke å fronte noe å på facebook før langt over oul..

Sist ble det lagt ut på facebook etter vi hadde vært på ordinær ultralyd. Blir ikke noe før denne gangen heller, vil jeg tro. Jeg har mye familie på facebook som bor langt borte, og som jeg ikke har så ofte kontakt med. Så syns det er koselig å dele det med de.

Eit sko bilde :) Eit par som er dine, som er mann dine og evt søsken sine og til den nye med årstallet på :) Om du skjønte ke eg meinar ;)

Mange gode forslag her... Jeg har ikke planer om å dele d på facrbook før om leeeenge enda... Alene som jeg er, og ikke planlagt, så vil jeg vente med å offentlig gjøre det i det lengste.. Mulig jeg sprekker... Eller ikke:p Har ei vennine, som ikke har lagt ut en dritt på facebook ang at hun er gravid, hun skal snart føde, men ikke ett hint eller bilde å se...:) Spennende d også syns jeg:)

får se etter oul ;)

Mange gode forslag her... Jeg har ikke planer om å dele d på facrbook før om leeeenge enda... Alene som jeg er, og ikke planlagt, så vil jeg vente med å offentlig gjøre det i det lengste.. Mulig jeg sprekker... Eller ikke:p Har ei vennine, som ikke har lagt ut en dritt på facebook ang at hun er gravid, hun skal snart føde, men ikke ett hint eller bilde å se...:) Spennende d også syns jeg:)
Ja, det er kult! Blir en liten realitycheck til samfunnet man lever i. Alle vet hva alle gjør til en hver tid, men egentlig har vi ikke peiling ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp