fortelle? Når?

Ei på jobben så det på meg med engang hun så meg. Jeg kan IKKE å lyge.. (som i å for seg er engod egenskap, bare ikke akkurat nå... [8D])

Å 2 venninner som spurte meg rett ut om jeg var gravid nå..
Veit at mannen ikke ville at jeg skulle si det til noen, men slik ble d nå... [&o]

Vet ikke når vi skal fortelle de til resten. HAR sååååå lyst til å skrive det på fjesboka... [8D][8D] Men får nok vente litt ennå...

Jeg er mer enn sprekkeferdig!!!!!!!!!!!! holder på å miste forstanden[:D][:D][:D]
Jeg vil på en siden fortelle det til alle, men på den annen side så er det greit å vente til uke 12.....
Meeeeen.....måtte fortelle det til mamma pga praktiske årsaker.....samboer likte det ikke noe særlig for han mener det er vel tidlig enda.....men men men....må jo få dele det med noen eller??? Hun måtte love å ikke si noe...så håper hun holder munn.....men spørs hvor lenge jeg klarer å holder maska etter legebesøk på mandag[:D][:D]
Men vil ikke skuffe sambo, så vi får bli enige om det[:D] men mener alle i nærmeste familie kan få vite i det minste[:D][:D]

Jeg har fortalt det til et par av mine beste venninner, søskene mine, foreldrene og besteforeldrene mine! Slekta til samboeren min blir nok informert når vi reiser dit i jula! Resten av familien og venner får vite det etterhvert, skal prøve å vente lengst mulig! Vil si fra på jobben først, så ikke de får vite det gjennom facebook!!

ORIGINAL: Julia09

Jeg har fortalt det til et par av mine beste venninner, søskene mine, foreldrene og besteforeldrene mine! Slekta til samboeren min blir nok informert når vi reiser dit i jula! Resten av familien og venner får vite det etterhvert, skal prøve å vente lengst mulig! Vil si fra på jobben først, så ikke de får vite det gjennom facebook!!

Mener du påsken...?[8D][:D]

ORIGINAL: Julia09

Hmmm....leifa du nå??[:D][:D][:D][:D]
Informere svigers i jula?? skal dere bare dukke opp med en nyfødt baby da eller??[:D][:D][:D]
Da skal jeg våge det hadde blitt liv i leiern[:D][:D][:D]

hehehe, nei nå blir jeg flau!!! my oh my...
Mente påska ja[:)]

ammetåka?? jadda, skylder på den igjen jeg!!

Her vet bare ei venninne av meg om det! Vi har vært prøvere sammen og er kollegaer, så kjekt å kunne si det til henne![;)]
Vi tenker å vente til etter en tidlig ultralyd med å si det til familie og andre venner siden vi har mistet før..

Back
Topp