fortelle? Når?

werana

Elsker forumet
Når tenker dere å fortelle den store nyheten om spiren i magen??
jeg har allerede blitt gjennomskuet av en venninne, foreløbig ingen andre enn meg, sambo og hun som vet noe....
jeg vil bare skriiiike det ut til alle [:D]

Jeg SUGER på å holde kjeft,så jeg har ok luftet det for en del ja,hehe.
Men,jeg er også den typen som tenker at,går det galt for oss,så er det greit at folk vet det,så skjønner det også hvorfor jeg brått kanskje blir trist [:)]

Jeg har fortalt det til alle mine nærmeste jeg... Meeen, har jo meest lyst til å skrive det på facebook så alle vet det da.. haha :)

har ikke klart å holdt kjeft.. [8D] her kom det ut ganske fort til familie egentlig.. [8D]

Her er det bare noen få som vet det; BF (eks-sambo), bestevenninna mi og mamma [;)]

Resten får vite det i uke 12-13 [:)]

På grunn av at veien frem til ønskebarnet har vært lang og tøff (prøverør), så velger vi å ikke si noe før uke 12. Det føles mest riktig og sikkert for oss. Har jo lyst til å rope det ut ds, men er SÅÅ bekymra og tror det liksom ikke helt selv, så føler ikke det blir riktig å fortelle det enda.

Mannen min vet det selvsagt, to venninner. Ei på jobben så gjennomskua hele greia. Sjefen min pga tilrettelegging i jobben. KOmmer til å si det ti nærmeste familie på begge sider i uke 12. Kankje et par venninner men ikke alle. Skal prøve å holde det skjult til noen tør å spørre

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Jeg SUGER på å holde kjeft,så jeg har ok luftet det for en del ja,hehe.
Men,jeg er også den typen som tenker at,går det galt for oss,så er det greit at folk vet det,så skjønner det også hvorfor jeg brått kanskje blir trist [:)]

Signerer denna jeg[:)]

bestevenninna mi vet det, (hun er her inne på nov10 så hadde blitt vanskelig å skjule det[8D], Søsteren min vet det. Hun er gravid med termin i juni og  hun spurte meg rett ut om når vi skulle han neste,så da sa jeg det[:D] og svigerf[:D]r vet det, fordi sambo klarte visst ikke holde seg[:D]

ellers får pappa vite det 15 april for da har han 60 års dag. Mamma får vite det etterhvert[8D] får se når det passer. spørs om vi (les jeg) klarer vente så veldig mye lenger. Søskene til sambo har vi faktisk ikke snakket om når de skal få vite.. de bor et stykke unna oss så de ser vi ikke ofte.

Mamma var med på mye av prøverørsprosessen, så hun fikk vite det 1min etter at testen ble pos[;)] De nærmeste vennene våre og lillebror fikk også vite det ganske raskt. Resten av den nærmeste familien fikk vite det etter UL og det ble masse jubel og gledestårer[:D] Resten skal få vite det etter uke 12[:)]

har fortalt 2 av søstrene mine. di vet alt altid uansett[:D]
men har veldi lyst å si det til alle hehe!
kan jo ikke det enda da, men regner med folk merker det om jeg spyr i 3 mnd som sist[8D]

vi fortalte familie og venner samme dagen som vi fant det ut, like så greit tenkte vi, for jeg er ganske dårlig og er sliten og da er det like greit at de vet det.

Mamma og pappa vet, måtte si det av praktiske årsaker. Ellers bare mannen og en venninne. Sier ikke noe til andre før jeg har hatt ul i uke 12.

Pga at "hele verden" vet at vi har vært til prøverørsbehandling, så klarte vi ikke å holde det hemmelig en eneste dag..... hadde jo vært for slemt å juge, da hadde mange som ønsket oss godt blitt lei seg på våres vegne. Og det hadde blitt for dumt.

Har mistet før, og mister vi igjen så vil jeg heller at folk skal vite hvorfor verden min raser sammen, istedet for at jeg må forklare så mye.

Så her vet jobben, all familie, venner og venners venner alt sammen[:)]

De nærmeste (familie og venner) får nok vite det tidlig.. Blir nok vanskelig å holde det skjult i påska da jeg skal hjem på ferie og sikkert blir tilbudt et glass vin her og der....! ;D Synes egentlig det er greit å fortelle det tidlig til de nærmeste da de vil være en god støtte om det skulle gå galt :)

Holder på å SPEKKE! Tenkte at med nr 2 går det lett å Holde tett osv siden vi har vært gjennom det en gang før.MEN kløør i fingrene etter å skrive det på Facebook. Har fått sinnsyke bekkensmerter igjenn,å må bruke krykker så blir for dumt å lage den historien når folk spør ha ha! Skal informere verden om nyheten så straks sambo har fortalt sin familie det...

Her veit de fleste i nær sirkel det, er litt vanskelig og bortforklare 3mnd sykemelding, i tillegg slipper jeg mass om prøving osv..[:)]

klarte ikke å holde meg så har fortalt det til mamma,pappa og svigers, men resten av familien og jobben får vite det i uke 12. tror ikke jeg klarer å vente så mye lenger enn det[:D]

de nærmeste vennene og søsteren min vet det.

mine foreldre får vite det i slutten av mars og sambo bestemmer selv når han vil si det til familien hans.

Back
Topp