Fortelle nå??

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Hjelp meg... jeg hadde tenkt å vente til 1april me å fortelle hele verden (facebook) at jeg er gravid... men jeg vet ikke om jeg klarer å vente.... tenkte 1april hadde vært en morsom dato å fortelle på siden ingen kommer til å tro det er sant så jeg får på en måte fortalt det 2ganger....

jeg syns nå[:)]

du kan jo finne en annen humoristisk måte og si det på..ei t-shirt eller no..[:)]

jeg har fortalt familie for lenge siden... men tenkte på sånn å gjøre det heeelt offentlig for alle jeg kjenner som facebook...

ORIGINAL: MiniGull

jeg har fortalt familie for lenge siden... men tenkte på sånn å gjøre det heeelt offentlig for alle jeg kjenner som facebook...
oooooo[:)]
kommer nybakt bolle i september[:)]

Jeg bare la ut UL bilder jeg[:D]

Den var ikke så dum :P Jeg skreiv at jeg har en bolle i ovnen, men trur folk bare trur at jeg baker :P

eg ville fortalt det no eg[;)]
eg skrev: Har bolle i ovnen.Stekes på ca 37 grader frem til slutten av August [;)]

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

eg ville fortalt det no eg[;)]
eg skrev: Har bolle i ovnen.Stekes på ca 37 grader frem til slutten av August [;)]

Hehe... det er fortalt... skreiv først på facebook statusen min at jeg har bolle i ovnen, men fikk ingen reaksjoner så ble ikke så fornøyd...

La ut ul-bilde og skreiv at den forventes levert i september 2010 ;)

Back
Topp