Fortelle med en gang man har bikket 12+0?

Hvorfor gleder du deg ikke til å si det? Så trist for deg[emoji22]. Håper alle blir glad på deres vegne![emoji1374]
Takk :Heartred De har sett for seg at jeg var ferdig med å få barn. De kommer til å trenge tid på å fordøye det, så jeg er redd det blir ubehagelig den første tiden etter de får vite det. Men det er ingen tvil om at de vil glede seg etter hvert, og at de blir like glad i dette barnet som i de andre. Forteller kanskje mer på skjult etter hvert.

Etter eldstemann fikk vite det har det spredd seg godt i dag, var i sosialt lag både i går kveld og i ettermiddag og skal i kveld, så greit å slippe å prøve å skjule hele tiden[emoji13] Men veldig koselig å kunne fortelle [emoji3] Flere har mistenkt det allerede men ikke turt å spørre, så det var nå greit å slippe den katta ut av sekken [emoji7] Blir liksom mer virkelig nå!

Takk :Heartred De har sett for seg at jeg var ferdig med å få barn. De kommer til å trenge tid på å fordøye det, så jeg er redd det blir ubehagelig den første tiden etter de får vite det. Men det er ingen tvil om at de vil glede seg etter hvert, og at de blir like glad i dette barnet som i de andre. Forteller kanskje mer på skjult etter hvert.

Håper det blir en fin opplevelse[emoji169]

Back
Topp