Fortelle foreldrene

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Skulle i dag fortelle til mor. Som hadde vert så bekymra for jeg var så trøtt..

Vell jeg kom ikke lengre enn: eg vett koffer eg e så trøtte då..
Før hu svarte: ja det vett eg åg. Gratulera så mye :)

Hun hadde til å med kommet frem til at min termin sikkert var rundt den tiden de skulle reise til Spania . Å de reiser den 7 november.. Å at det var ei jente :o

Det var ganske spott on da.. Siden mens termin er 7 nov :o nå kan det jo være vi er ei uke lenger på vei så nå håper jeg jo det da :p

Ja, fikk akkurat den samme reaksjonen fra min mor idag!! Utrolig hva de bare vet altså :o

Ja, fikk akkurat den samme reaksjonen fra min mor idag!! Utrolig hva de bare vet altså :o
Hehe det er så stilig :p trodde virkelig jeg hadde klart å sjule det men nei da :p det hadde hun snakka med far om lenge hun nå :p
Bare venta på at jeg skulle si det :p haha så det på de begge to i dag egentlig da begge sine øyer gikk rett ned på magen :p

Artig, og litt merkelig at de vet det før man sier det. Her er jeg spent på om de har forstått det allerede eller ikke, nyheten deles neste helg med de, men en del av meg tror de vet det og en annen del tror de ikke vet, da de er ganske så opptatte av at svigerinna mi er i tidlige statuer av et høyrisiko svangerskap. Nesten litt kjedelig å være gravid samtidig som de igjen, sist fikk de barn 2 mnd før oss, så vi dilter liksom alltid etter, og ingenting blir like stor nyhet da :p :D

Artig, og litt merkelig at de vet det før man sier det. Her er jeg spent på om de har forstått det allerede eller ikke, nyheten deles neste helg med de, men en del av meg tror de vet det og en annen del tror de ikke vet, da de er ganske så opptatte av at svigerinna mi er i tidlige statuer av et høyrisiko svangerskap. Nesten litt kjedelig å være gravid samtidig som de igjen, sist fikk de barn 2 mnd før oss, så vi dilter liksom alltid etter, og ingenting blir like stor nyhet da :p :D
Sjønner du syntes det er kjedelig.
Men en baby er uansett en stor nyhet :D :D
Er det to mnd etter denne gangen å?

Så morsomt at dere får samtidig! Kjempegøy for søskenbarna å være så tett i alle familiesammenhenger senere da :)
Tenker de blir minst like glade for å høre om din graviditet også!!! :D

Hehe det er så stilig :p trodde virkelig jeg hadde klart å sjule det men nei da :p det hadde hun snakka med far om lenge hun nå :p
Bare venta på at jeg skulle si det :p haha så det på de begge to i dag egentlig da begge sine øyer gikk rett ned på magen :p

Ja, la også merke til blikket rett ned på magen da mamma kom på overraskelsesbesøk fra Kristiansand idag! :P

Vi venter på overtagelse av hus og bor derfor med svigers enn så lenge. De har nok ingen anelse om at jeg er gravid igjen, jeg hadde gitt klar beskjed for litt siden at de ikke fikk flere barnebarn fra oss :p
Men sånn gikk det altså ikke ;)
Bor ganske langt unna min familie, så ikke så lett for de og gjette seg til noe som helst :)

Sjønner du syntes det er kjedelig.
Men en baby er uansett en stor nyhet :D :D
Er det to mnd etter denne gangen å?

Denne gangen blir det trolig bare en mnd i mellom, sist fikk både jeg, søstra mi og broren min en hver på 2 mnd, så det var ganske heftig...:p det er jo ikke kjedelig at de får et barn til og kjempe koslig at søskenbarna blir så tette i alder, blir bare av og til kjedelig å være de som får sist og også bor nærmest besteforeldrene :) men ny baby blir nok godt mottatt, og to nye for besteforeldrene blir vel bare helt hysterisk ;)

Min mor sa igår at hun hadde tenkt at jeg var gravid samme dag... Alt disse mødrene vet :)

Denne gangen blir det trolig bare en mnd i mellom, sist fikk både jeg, søstra mi og broren min en hver på 2 mnd, så det var ganske heftig...:p det er jo ikke kjedelig at de får et barn til og kjempe koslig at søskenbarna blir så tette i alder, blir bare av og til kjedelig å være de som får sist og også bor nærmest besteforeldrene :) men ny baby blir nok godt mottatt, og to nye for besteforeldrene blir vel bare helt hysterisk ;)
Det er jo litt stilig da :D :D her på min side er det bare jeg som produserer små tasser :p de to andre vill ikke ha å en er ikke klar :p
På hans side er det å bare 1 fra før å der er barnebarnet 11 år så der er det etterlengta :)
Men skulle gjerne hatt tette søskenbarn til mine jeg :D vokst opp med det selv å er jo så gøy :D :D

Det er jo litt stilig da :D :D her på min side er det bare jeg som produserer små tasser :p de to andre vill ikke ha å en er ikke klar :p
På hans side er det å bare 1 fra før å der er barnebarnet 11 år så der er det etterlengta :)
Men skulle gjerne hatt tette søskenbarn til mine jeg :D vokst opp med det selv å er jo så gøy :D :D

Veldig stilig egentlig, men bor litt for langt unna hverandre for at det blir så ofte de møtes ;)

Da vi fortalte mamma det, hadde hun visstnok snakka om det med min far uka før, og følt det på seg. :p
Bruker å si til henne at hun er synsk, for hun vet nesten ting som omhandler meg før jeg vet det selv.

Back
Topp