Fortelle foreldre.

Mamma har alltid fått vite det med en gang. Ikke vits å prøve å skjule det heller :) Men denne gangen har vi lovet hverandre å ikke fortelle noen før 12 uker, siden vi mista sist og jeg hadde sagt det til mange venninner fordi jeg var så dårlig. Men jeg har veldig lyst til å si det til noen, kjenner jeg. Og så tipper jeg han sier det til søstera si ganske snart.

Mamma vet det, måtte ha noen å snakke med. Pappa+stemor og svigers skal få vite om 2 uker, for da er vi alle samlet og jeg kommer ikke til å kunne skjule kvalmen med lang biltur, bo under samme tak og takke nei til vin! Da er jeg 9 uker på vei.

Mine foreldre fikk vite det 5+5, svigerfamilie får vel også vite det snart :) heldigvis ingen som sladrer på Facebook etc.

svigermor fikk vite samme dag som positiv test. hun skal ha en relativt komplisert operasjon i neste uke. så hun måtte selvsagt få vite!
Unga fikk vite i helgen.
Og jeg sendte bilde av positiv test til min mor på Onsdag som var, men hun er så tjukk i hodet at svaret på meldingen var; Hva ER det??! (eller så bare gjør hun seg dum, manisk depressiv psykopat) Jeg kommer ikke til å skrive noe mer til henne med det første.

Back
Topp