Fortelle foreldre

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hvordan fortalte dere foreldrene deres at de skal bli besteforeldre? Eller hvordan har dere tenkt å gjøre det? Har lyst å gjøre noe ut av det og ikke bare si at de skal bli besteforeldre, men vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det

Var ikke noe spennende med mine :p de viste det jo allerede :p mot hadde gjettet seg til termin dato å hun :)

Svigers fikk sambo æren av å si det til å han vare til faren i handa å gratulerte med at han skulle bli farfar :)

Her var det ingen hokuspokus gitt. Mine fikk vite det samme dagen over tlf,de bor 9t unna og svigers face to face samme dag:P

Finnes jo mye artig man kan finne på.

Kjøpe en liten søt body.
Lage et kort-skrive gutt elr jente.
Bestille noe klær-du skal bli bestefar/bestemor
Eller andre ting-bestemorkopp etc.
Bilde fra ultralyd.

Ikke så spennende her heller, haha! Mamma hadde skjønt det allerede, og snuppa fortalte det før jeg fikk sagt det selv ;D Svigers klappet i hendene og ble veldig glad, snuppa som fortalte det til henne også!

Vi fortalte det for 2 dager siden til svigers. De fikk ett påskeegg med UL bilde inni, de ble noe overrasket. Sto der å gapte :)

Skal fortelle pappa det i mai. Blir vel mer å velge en litt forsiktig måte å si det på, han vet jo ikke at hans 40-år gamle datter vurdere barn engang :D

Stusser litt på å kle på lillemor en body som vi har skrevet storesøster på ☺ Men har ikke helt bestemt oss enda :-P

Tørr ikke fortelle noe enda! :) men når det skal fortelles skal jeg bake kake med teksten hei bestemor og bestefar på :D

Vi har gjort litt forskjellig. Vi har gitt ul bilde, t skjort på 2 åringen, laget gavekort og kjøpt strikkeoppskrift og garn. Nå gikk det jo galt sist, og jeg er tom for ideer så det blir nok en enkel muntlig utgave denne gangen :rolleyes:

Mamma er den typen som spør om jeg er gravid hele tiden. Ikke bare når jeg er gravid, men om det er noe jeg har veldig lyst på av mat eller er litt sliten en dag, trenger ikke være noe stort. Så vi gjorde det enkelt å spurte mamma og samboeren hennes om " hva er det du spør om hele tiden? Hva er det du alltid lurer på?". Mamma så ut som et stort spørsmålstegn, men samboeren ble vill i blikket å ropte ut " er du gravid!?". Han ga oss klem med en gang mens mamma satt å hylte " hæ, hva, hæ, er det sant?!??" Og klappet i hendene som en sel mens tårene presset på. Hahhaha!

Tror mine foreldre er de morsomste å si det til her og kanskje svigersøsteren min som er ti uker lenger på vei enn oss (:

Mamma hadde et suspicious look på magen min sist ferie, når jeg ikke visste jeg var gravid engang. Så vi ringte de bare og mamma sa det ikke kom som noe sjokk, mens pappa var nettopp blitt onkel så han var jo kjempe glad :) Vi fortalte svigers sammen og svigermor ble veldig høylytt av glede så det var ganske enkelt å si ifra, vi fikk god respons :)

Mamma gjettet seg til det, så det var ikke så veldig spennende :p Hun ble veldig glad da. Vi planlegger å fortelle svigers ved å invitere dem til middag og deretter dele det over desserten :love2 Pappa får nok vite det ved å få en t-skjorte eller en kopp med noe koselig tekst på. Det blir første barnebarnet hans, så vil gjerne gjøre litt ekstra for han:Heartred

Svigerforeldrene mine døde i fjor så er ikke så mange å fortelle. Moren og faren min ble veldig stressa når jeg var gravid i høst (mistet i desember) så kvier meg for å fortelle det til noen. Mamma dro det så langt at hun åpenlyst var overlykkelig den dagen jeg fikk vite at jeg hadde blighted ovum. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre denne gangen :nailbiting:

Vi kjøpte ett påskeegg og la UL bilde inni og ga til svigers i påska. :) ble hakeslepp på svigerfar, sto bare der å gapte :laughing002

Svigerforeldrene mine døde i fjor så er ikke så mange å fortelle. Moren og faren min ble veldig stressa når jeg var gravid i høst (mistet i desember) så kvier meg for å fortelle det til noen. Mamma dro det så langt at hun åpenlyst var overlykkelig den dagen jeg fikk vite at jeg hadde blighted ovum. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre denne gangen :nailbiting:
det hørtes da ikke noe hyggelig ut. Får håpe det går bedre denne gangen :)

Vi endte med å sende mms med ultralydbilde i dag. Enkelt og greit ;)

Nå har vi jo vært på ultralyd i dag og få sett at det er to som gjemmer seg inni magen min, så da trenger vi ikke noen morsom eller spennende måte å fortelle det på. Føler at å si at det er to det er morsomt nok, haha :D

Back
Topp