Fortelle foreldre om minien

Ja her er det faktisk jobben som jeg gruer meg til å fortelle det til. Jeg er jo ute i mammapermisjon nå og rekker nesten ikke komme meg tilbake i jobb før jeg skal ut i ny:confused005 må vel bare hoppe i det etter hvert :excited001
Hehe men man kan faktisk ikke planlegge barn ut fra jobb tenker jeg

Har vel allerede fortalt d til nesten alle:angelic::angelic:
Men er en meget åpen person, så hvis det går feil vei(noe jeg ikke tror) så vet jeg at jeg har behov for å prate åpent om det:shy:

mamma var i ekstase, men hun ringte meg uka før vi bestemte oss for å prøve at for å spørre om jeg var gravid:eek: hun hadde visst drømt det ved to forskjellige anledninger:hilarious:

den eneste jeg ikke har fortalt det til er pappa, men vi hr ikke snakket sammen siden i juli.. vi hadde en stygg krangel.. og jeg kommer ikke til å gi meg! Har alltid gitt meg uansett hvem sin feil det er, og denne gangen har han tråkket over alle strekene han kunne.

Gruer meg til å fortelle svigerforeldre... Min svigermor har sagt rett ut til meg"men du skal jo ikke ha flere barn du"..... Dette sa hun når nr 2 var baby... Det svir enda for å si det sånn, selvom jeg egentlig ikke kunne brydd meg mindre.... Men bare ikke hyggelig... Hun forskelsbehandler også nr 1 og 2...og nå blir det en nr 3...det som er enda mer dritt midt i dette med svigermor... Er at min egen mor er overlykkelig for å bli mormor igjen, men hun har uhelbredelig kreft og lever på lånt tid..... Folk burde bare være takknemlig for i det heletatt få barnebarn og elske alle like mye...

Ja her er det faktisk jobben som jeg gruer meg til å fortelle det til. Jeg er jo ute i mammapermisjon nå og rekker nesten ikke komme meg tilbake i jobb før jeg skal ut i ny:confused005 må vel bare hoppe i det etter hvert :excited001

Sånn hadde jeg det med nr 2. Var tilbake på jobb i 2 mnd før jeg gikk ut i ny permisjon. De tok det heldigvis fint på jobb, men gruet meg lenge til å fortelle det :hilarious:

Sånn hadde jeg det med nr 2. Var tilbake på jobb i 2 mnd før jeg gikk ut i ny permisjon. De tok det heldigvis fint på jobb, men gruet meg lenge til å fortelle det :hilarious:
Godt å høre at det ikke er bare meg :D hvor lenge er det mellom dine barn?

Håper det gikk greit i dag ❤️ Folk skal mene så mye om andres livsvalg, ekstra slitsomt når det er de nære.

Håper det gikk greit i dag ❤️ Folk skal mene så mye om andres livsvalg, ekstra slitsomt når det er de nære.
Det gikk veldig bra :D De ble overrasket, men de gratulerte og klarte å ikke komme med dumme kommentarer, så det var fint :) Hjalp nok litt å involvere 3-åringen i å fortelle det :)

Det gikk veldig bra :D De ble overrasket, men de gratulerte og klarte å ikke komme med dumme kommentarer, så det var fint :) Hjalp nok litt å involvere 3-åringen i å fortelle det :)
Så fint å høre! :D Regnet med at et nytt barnebarn trumfet det meste :P

I morra kommer mine foreldre på besøk, og skal passe ungene mens vi jobber. Bare at jeg er jo sykmeldt da...så selv om jeg ville vente til jul, så må vi nok bare si det nå i helga. Jeg gruer meg egentlig litt, for mamma har hinta flere ganger om at hun synes jeg har nok med to :( Og nå er tredjemann på vei, og jeg er veldig spent på reaksjonen. Er det noen flere som har fått sånne hint av foreldre? Synes det er skikkelig kjipt :(
Trøst deg med det at det er ikke foreldrene våre eller noen andre som styrer hvor mange barn vi får:happy: Jeg har blitt så gammel at jeg bryr meg fint lite om hva andre mener, her er det også nr 3.:happy:

Her venter vi til jeg er 12 uker før vi forteller det til foreldrene våre, eller noen andre. :happy: Jeg er så uendelig takknemlig for at jeg er gravid og dette barnet er så dypt ønsket, at det er ingenting noen andre kan si eller gjøre for å endre den følelsen:happy: Det er nr 3 for oss og det blir nok den siste :happy:

Her venter vi så lenge det lag seg gjøre, vi er veldig usikker på hvordan mannen sin familie tar det. Familien har vært litt delt etter svigerfar sin bortgang i august.

Back
Topp