Fortelle foreldre men småblødning nå, avvente?

Så godt det må være å kunne støtte seg på henne så tidlig :Heartred Spesielt ved IVF, det er ikke en veldig herlig prosess å være gjennom (jeg ble overstimulert :wtf:). Jeg har hatt ei nær venninne og mannen som støttespillere frem til nå, og ønsket å vente til etter TUL med å si noe til flere. Føles godt å ha sagt det til mamma og pappa :Heartred Håper spirene våres klorer seg fast!
Ja, virkelig! IVF er en påkjenning selvom jeg gikk på med friskt mot kjenner jeg at det var tøffere enn jeg ville innrømme der og da. Jeg vet ikke om jeg hadde mot til å stå i alt dette alene om det ikke var for min mor. Jeg har også sagt det til få gode venninner, og de er så fine. Alle trenger en heiagjeng!

Takk det samme! La nå endelig dett gå hele veien uten problemer❤️
 
Ja, virkelig! IVF er en påkjenning selvom jeg gikk på med friskt mot kjenner jeg at det var tøffere enn jeg ville innrømme der og da. Jeg vet ikke om jeg hadde mot til å stå i alt dette alene om det ikke var for min mor. Jeg har også sagt det til få gode venninner, og de er så fine. Alle trenger en heiagjeng!

Takk det samme! La nå endelig dett gå hele veien uten problemer❤️

Ja, veldig viktig med god heiagjeng :happy::Heartred Vi er heldige som har fått det til, og det skal gå fint videre for oss og :happy:
 
Back
Topp