Faktisk er det bare bruden jeg kjennerHaha, ja, det blir litt obviousEtter siste fest jeg var på i august så sa jeg faktisk til de rundt meg (som ikke vet at vi prøver) at nå skulle jeg kjøre hvitt resten av året frem til julebordsesong, så tror ikke noen reagerer om jeg plutselig ikke går ut lengre (jeg er vanligvis glad i en god fest, spesielt om sommeren
) Det er vel kanskje ganske nære venninner som også skal i det utdrikningslaget, så det ikke er så farlig om du forteller det til?
Håper også du får kommet deg gjennom jobbtur!
Så da er det ikke sååå farlig om folk jeg ikke kjenner får vite det egentlig Ah, smart da
For du tror ikke folk mistenkte noe da du sa det?
Etter siste fest jeg var på i august så sa jeg faktisk til de rundt meg (som ikke vet at vi prøver) at nå skulle jeg kjøre hvitt resten av året frem til julebordsesong, så tror ikke noen reagerer om jeg plutselig ikke går ut lengre (jeg er vanligvis glad i en god fest, spesielt om sommeren

Hvis ikke blir det uten ultralydbilde. Usikker om å dele på some men blir kanskje noe av det samme bilde evt? Til venner har jeg bare fortalt det