Har dere tenkt ut noen måter å fortelle familie/venner den gode nyheten?
Selv vet jeg ikke helt hvordan vi skal gjøre det, så tar gjerne i mot tips! Tenkte kanskje på å kjøpe storesøster/storebror gensere til ungene og sende de inn på besøk til de nærmeste
Kommer nok til å dele nyheten på some også, men foreløpig tror jeg vi kommer til å vente til jul når jeg er rundt 20 uker og skrive et eller annet om at «den beste gaven kommer ikke før mai» eller noe sånn
Ellers er det flere venninner som visste at vi prøvde som jeg allerede har fortalt det til
Selv vet jeg ikke helt hvordan vi skal gjøre det, så tar gjerne i mot tips! Tenkte kanskje på å kjøpe storesøster/storebror gensere til ungene og sende de inn på besøk til de nærmeste
Kommer nok til å dele nyheten på some også, men foreløpig tror jeg vi kommer til å vente til jul når jeg er rundt 20 uker og skrive et eller annet om at «den beste gaven kommer ikke før mai» eller noe sånn

Ellers er det flere venninner som visste at vi prøvde som jeg allerede har fortalt det til

Vi i nærmeste familien har spøkt mye med at mamma kommer til å bli «mormor og de åtte unga» en dag. Så jeg skal gi mamma og pappa boka «mormor og de åtte ungene» samtidig som de får en nøkkelring med navnet til alle barnabarna. På lille spiren står det 2023 

Men dette er folk som vet at vi prøver, som vet vi mista sist. Og som jeg uansett vil fortelle det til om jeg mister igjen.
Men nå tror jeg at jeg har fått delt det med alle som «trenger» å vite det tidlig. Vi deler nok med resten av nære venner og familie rundt uke 11-12
Mannen kommer nok til å fortelle det til moren sin. Også skal jeg i utdrikningslag om 2 uker, så jeg må nesten fortelle det til dem der, for hvem er med i utdrikningslag uten å drikke ellers
Gleder meg!