Fortelle etter kontroll eller 12?

Glad90

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg skal på kontroll tirsdag, er da 11+0. Er usikker på om jeg skal fortelle det til nærmeste venner og familie da (om alt er bra selvsagt) eller om jeg skal vente til 12 fullendte uker. Hva har dere damer tenkt til?
Hilsen en som er utålmodig å vil fortelle

Venter til UL når jeg er 12+2. Er det fortsatt liv og det ser bra ut kommer vi til å fortelle det :)

Skal på UL 12+1, etter det er det fritt frem hvis alt er bra :)

Noen vet det alt, men det blir fritt frem fra neste helg - skal på ul på fredagen og er 12+0 på søndagen.

Har fortalt det både til våre foreldre, våre søsken og sjefen min allerede uke 7.
Er 3. gangs og så gammel at det kjentes helt rett ut denne gangen.
Venter mye lenger 1. og 2. gang, men da var jeg mye yngre også.
Men vi avventer vennekretsen og vi offentligjør det ikke på facebook akkurat

Har fortalt det til en del allerede, men de som ikke er så nærme må nok vente til etter jeg har vært på kontroll og ul :)

Vi skal på ul i uke 12 ett eller annet, hvis ikke 13, så vi sier det da :)

Vi har fortalt det til de nærmeste og kommer til å si det til flere før 12 uker. Etter vi mistet forrige gang har vi bestemt oss for å være åpne:) det var veldig tøft å miste når nesten ingen visste om det og vi måtte fortelle det i ettertid..

Skal på ultralyd mellom 11-12 kommer til å fortelle det til venner og familie etter det. Er noen som har fårt vite det allerede :-)

Skal på UL i uke 12, og reiser rett til Spania etterpå. Så det blir vel når vi kommer hjem da i stedet ;-)

Jeg er 10+0 i dag og vi kommer nok til å vente en uke eller to til, men så forteller vi det nok litt løpende etterhvert som vi møter folk. Er mye gøyere å fortelle det ansikt til ansikt! :) Men nærmeste familie fikk vite det allerede da jeg var fire uker på vei.

Når jeg er 14 uker på vei regner vi med å ha fortalt det til alle dem vi synes det er viktig å fortelle det til selv. Etter det får folk lov å fortelle det til dem de vil. Mamma er utrolig utålmodig etter å fortelle det til sine venninner :p

Vi har fortalt det til noen alt, å forteller det når det passer seg. Når jeg hadde Ma i uke 14+6 så var det godt å ha noen å snakke med, å tenker at skulle jeg miste nå også, så vil jeg at noen skal vite om det :)

Jeg skal vente med å dele det med alle til etter jeg har vært på UL. Da er jeg 12+2 :)

Vi fortalte det til nærmeste familie kun 4 uker på vei, fordi formen er helt elendig. Dette er barn nr 2 og om noe galt skulle skje, ville de uansett få vite det. Sånn har vi tenkt :) Nå er jeg 10 uker på vei og de nærmeste vennene våre vet det også. Når man ikke makter å dra på besøk og få besøk, er det mange som har skjønt det ;)

Back
Topp