Fortelle eller ikke??

Muffy

Andre møte med forumet
Jeg skal på ultralyd på mandag og vi gleder oss enormt. Både jeg og sambo vil vite kjønnet på babyen og håper inderlig at jordmor får sett det. Det vi imidlertid er litt usikker på er om vi skal fortelle det til "omverdenen"? Hvis jordmor er veldig sikker på hva det blir, kan det vel ikke skade at andre får vite det også...? Vet iallefall at de kommende bestemødrene vil bli i fyr og flamme over hva slags farge de kan kjøpe på klærne!!
Hvordan er det med dere? Forteller dere kjente og kjære hva slags kjønn det er?
 
Med første mann ville vi ikke vite det, for vi ville ha den overraskelsen da han kom ut, siden dette var første mann. Men med andre mann klarte jeg ikke å vente, så da fikk jeg vite at det var en jente på ul og det første vi gjorde var å fortelle det til familie og venner.[:D]
 
Jeg MÅTTE bare fortelle, klarer ikke å holde på slike hemmeligheter... Kjempeskuffa første gang vi var på ultralyd, for da ville hun ikke vise seg fram. Men fikk en ny time og da fikk vi vite at det var jente!! Bare gled dere masse til mandag, helt utrulig deilig følelse å få se babyen for første gang!!!! Lykke til[:)]
 
Vi har ikke lyst til og vite det, men hvis vi hadde så ville jeg fortalte rundt meg også.

Gled deg!

Jeg skal dit selv i neste uke!!!!


Mvh
Eva
 
Hehehe det falt liksom helt naturlig inn at vi fortalte at vi ventet gutt. Det ble jo til at vi kalte han for HAN, og ikke den.. Da røpte vi oss jo litt selv.... [8D]
 
Jeg klarte ikke vente med å vite kjønnet, så ringe til bestemor var det første jeg gjorde etter ultralyden[:)]
 
Vi veit hva vi får (tror vi) men har ikke fortalt det til noen.......jeg hadde ikke lyst til å vite det, men samboer ville, derfor ble det et kompromiss at det bare skulle være vår hemmelighet.......er veldig artig å høre folk tippe hva det blir. Noen er helt sikre på at vi får det motsatte av hva vi vet.......men det er vanskelig å holde seg til tider.....[:D]
 
Hei. Vi fortalte det til alle vi kjenner. Har to jenter fra før, så det var stas å fortelle omverdenen at vi nå venter GUTT.
 
Vi vet det, men vi har klart å holde det hemmelig[:D]
 
Vi har vist det begge gangene og har sakkt det.
Håper det stemmer denne gangen [;)]
 
Back
Topp