fortelle det!

jente87

Andre møte med forumet
åssen fotalte dere det til samboer/mann, familien og venner at dere var med barn?
hadde vært gøy å få høre noen koslige historier og kanskje få noen tips[:D]

Samboer "var med" på testen. Men har hørt om de som legger testen et sted som sambo ser med et kort el.

samboeren satt å så på testen sammen meg han, så vi fant det ut sammen [:)][:)] Ble kjempeglade begge to siden vi hadde planlagt det...
Så ringte jeg til mamma (måtte fortelle henne det med en gang) og sa hei mormor... hun skjønte ingenting, mormor nei da hadde jeg ringt feil... nei, har ikke ringt feil i det hele tatt jeg sa jeg og da skjønte hun det [:)]
Hun hylte av lykke i bakgrunnen...
Pappa blei også glad, litt sånn.. er det lurt da, er du ikke for ung og slik først men han ble da glad..

Var skummelt og fortele svigers det.. vi fortalte det vel når jeg var 6 uker på vei eller noe (klarte ikke å holde kjeft her) Kjærsten dytta meg bort til dem og sa at anita har noe å fortelle dere.. jeg ble kjempeflau og visste ikke hva jeg skulle si.. da spurte dem bare er du gravid??? ehmm..ja sa vi.. de trodde det ikke først men så svingte svigerfar meg i lufta g var overlykkelig.

Så her gikk det iallefall veldig bra og fortelle det [:D][:D]

hei.

kan fortelle hvordan svigers fant det ut..hadde nettop tatt en test og ble helt i hundre da jeg så den var positiv[:D] fortalte det til kjæresten med en gang og sønnen min på nå 7,sa til han at det måtte være en hemmelighet enda for da var jeg ikke mer enn 2 uker på vei.syns det var litt tidlig å fortelle det til familien.vel...et par dager senere hadde vi invitert svigers på middag og da kom det fra marius....VET DERE HVA MAMMA HAR I MAGEN ELLER...EN BABY.... skal si det ble stille rundt bordet et lite øyeblikk og jeg var ganske varm i toppen da[:)] men de ble kjempeglade og nå har vi en liten gutt til på 5 mnd.

Jeg sa: F... se hva du har gjort nå!!!! Og ga han testen med plussen på..
Hadde nemlig ikke lyst til å være gravid! Men er ganske glad nå da!!
Vi får nok et mirakel.. [:D]
Jeg ringte mamma for å få litt trøst, og søstra mi fikk også vite det rett etterpå.. Allerede da følte jeg meg bedre.
Svigers skjønte det pga at jeg plutselig slutte å røyke igjen og at jeg ikke tålte luften av kaffe!
Akkurat som sist! [;)]

Fortalte det til sambo samme dag som jeg tok testen. Han var ikke en gang klar over at jeg var tatt den, før jeg viste ham den og spurte om han visste hva det DER betydde.. tror han fikk litt sjokk, men så ble han kjempeglad [:)] Han fortalte det til sine foreldre, og jeg til mine. Ganske grei ordning, og alle fire var kjempeglade [:D]

Hadde mistanke om det og samboer var klar over at jeg testa.. Han var på jobb, jeg skal som bare f***!! Ringte ham å sa d, svare jeg fikk var likom; "åjah...", d var alt.. Han er liksom så sinnsykt rolig og avbalansert, skulle ikke trodd det var mulig å være så avslappet, han er enda lik....

Så koselig da! hehe..Litt morsomt[:D]

Samboeren min var også med på testen,litt greit det syns jeg for han er en like stor del av det som jeg! Vi var så glade og spente på en gang[:D] Å si det til familien var morro,di ble så glade alle sammen! Bare gled deg,er du langt på vei?

Hehe! Morsomt lesestoff! [:D]

Ei jeg gikk i klasse med fortalte at når søsteren hennes var gravid ville de fortelle det på morsdagen. De hadde laget en rebus, som til slutt endte opp med ordet bestemor. Det syntes jeg var kjempekoselig! Alle ble kjempeglade![:)]

så gøy å høre alle historiene! håper det blir min tur en dag[:D]

Hey:)

Jeg fikk vite d på en fredag.På søndag hadde vi 2års brylluppsdag. Jeg skrev ett kort og klarte såvidt å vente til klokka var 5 min over 12;)...Vi var hjemme hos familien min på sommerferie, så jeg trakk mannen min inn på rommet, han regnet vel med at han skulle få noe brylluppdags kos;)...hehe..så var det fram med kortet der jeg blant annet hadde skrevet du skal bli pappa...og bla bla bla...Jeg satt musestille mens han leste kortet. Så lurte han på hva jeg mente med den setningen. Og dumme meg...jeg var så nervøs at jeg begynte å gråte...jepp..skikkelig og..han bare holdt rundt meg og sa: "jeg trodde du skulle bli glad!"...Tror jeg gråt fordi jeg var redd hvordan han ville reagere, vi hadde jo ikke prøvd å bli gravide og han har hele tiden sagt at han vil vente pga studier osv.Men men..nå er alt vel;)

Jeg fortalte det til min familie med en gang, siden vi var hjemme.
Torde ikke å fortelle til svigers...så jeg fikk mamman min til å fortelle det til svigermor...Alle ble selvfølgelig kjempeglad.
Pappaen min fikk tårer i øynene, så glad ble han for sitt første barnebarn!
Babyen vår er første barnebarn i begge familiene:D

Det var min historie!
Ha en flott dag mine damer:)

Back
Topp