Fortelle det

Vi har ikke sagt noe til noen enda :) er 8 uker i morgen. Ikke noe sånn at vi SKAL vente til 12 uker eller noe med å fortelle det, men vel gjerne si det til den kommende storebror først sånn at han skal få fortelle det til resten av familien. Han er veldig glad i babyer, og veldig bevisst på det når noen har baby i magen, sånn som tanten hans nå ;)
Jeg er 5 uker på veg, fortalt det til samboers lillebror og ei venninne:woot:Men er så overlykkelig og så dårlig på å holde hemmeligheter, skal prøve å holde det hemmelig til jul. :)
 
Jeg vil holde det hemmelig så lenge som vi får til, men om familien spør så kommer vi ikke til å lyve. Gubben ville veldig gjerne fortelle det til søstra si og jeg kommer til å fortelle det til bestevenninna mi når hun kommer siste helga i november :) Tror ikke vi klarer å holde oss til 12 uker, for det kommer sikkert noen bemerkninger i jula på hvorfor jeg ikke drikker :p blir 12 uker i januar
 
Har fortalt det til sjefen i forhold til personalkabalen fra nyåret og framover... Det er litt å ta hensyn til.. .
 
Samboeren og en venninne vet om det :) måtte å noen andre enn mannen å snakke med om dette. Resten av familien får vete det i romjula. Venner får vite det i begynnelsen av januar :)

Kjenner litt på den jeg også :) Godt med gode venninner.
 
Prøver å holde det skjult for omverdenen til etter nyttår. Men mine foreldre kommer på besøk før den tid, og så dårlig som jeg er så kan vi like godt si det først, for det er umulig å skjule.

Det kjenner jeg igjen fra når jeg var gravid med minstemann :) Jeg ble lagt inn før jeg var 12 uker.
 
Jeg er 5 uker på veg, fortalt det til samboers lillebror og ei venninne:woot:Men er så overlykkelig og så dårlig på å holde hemmeligheter, skal prøve å holde det hemmelig til jul. :)

:knegg: Sliter med å holde det hemmelig jeg også.
 
Last edited:
Jeg har fortalt det til en av mine søstre og min mor ;). Jeg har en kollega som kjenner meg veldig godt og hun gittet det første vakten vi hadde sammen :p Ellers har gubben fortslt det til sjefen sin. Jeg vil vente lengst mulig, iallfall om formen holder seg så bra som nå :) Min far skal få vite det på bursdagen sin som er om en uke ;)
 
Ville ikke holde det hemmelig for familien på min side, og klarte ikke (pga oppkast på jobb) å holde det hemmelig for de på jobb. Mannens familie vet det delvis, og resten får vel vite etter UL hvis det går bra.
 
Jeg har fortalt det til mine foreldre, min søster og tre gode venninner av meg. Sambo vil ikke fortelle det til noen av "sine" før i jula, men spørs om ikke det blir oppdaget før den tid. Det kommer jo også litt an på når magen kommer, og om jeg blir skikkelig dårlig (hadde hyperemsis med de to første).
 
Mamma og pappa fikk vite det i dag jeg hadde skrevet en "ordrebekreftelse" som jeg la i posten dems.. Var morsomt å se på fjesene dems når de leste :-D
 
Her vet et par stykker det (nære venner), men andre får ikke vite det før julaften denne gangen (er da 12+4). Har hatt 3 SA nå der vi alle gangene fortalte det til familie tidlig og det var ikke særlig kult å måtte fortelle at det var gått galt flere ganger. Planlegger å lage litt julegaver ut av nyheten og, så da er det greit å vente :) Men er litt redd for at noen skal oppdage det før, da jeg har fått mage VELDIG tidlig denne gangen!
 
Jeg sa det til sjefen nå i kveld! :rolleyes:
Han sa det ikke var uventet og gratulerte meg masse, men begynte allerede å snakke om at vi trenger noen vikarer asap ;)

Det var egentlig deilig, for om jeg blir sliten så vet jeg at vi har noen som kan steppe inn, det har vi ikke pr. dags dato :happy:
 
Jeg har lyst til å fortelle det til foreldrene mine, for da har jeg fler å spille på om noe skulle skje. Men mannen vil vente til jul, da er vi 10 uker eller noe sånt. Så vi får se hva det blir til ☺
 
Satser på å holde det hemmelig en stund til håper på uke 10-12 men har allerede sakt det til sjefen og mamma ellers er det ingen andre en vi som vet noe. Er bare 6 uker enda
 
Ser det er mange som har sagt det til sjefen, er det en grunn for det? :)
 
Back
Topp