Fortelle det

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Holder dere det hemmelig til uke 12, eller forteller dere at dere er gravid? :)
Jeg stresser ikke med å holde det hemmelig. Tenker at om noe skjer, så vet di rundt meg hvorfor jeg er nedfor. Men jeg har bestilt ul i midten av desember bare for å se at det er noe der :)
 
Vi har ikke sagt noe til noen enda :) er 8 uker i morgen. Ikke noe sånn at vi SKAL vente til 12 uker eller noe med å fortelle det, men vel gjerne si det til den kommende storebror først sånn at han skal få fortelle det til resten av familien. Han er veldig glad i babyer, og veldig bevisst på det når noen har baby i magen, sånn som tanten hans nå ;)
 
Vi har ikke sagt noe til noen enda :) er 8 uker i morgen. Ikke noe sånn at vi SKAL vente til 12 uker eller noe med å fortelle det, men vel gjerne si det til den kommende storebror først sånn at han skal få fortelle det til resten av familien. Han er veldig glad i babyer, og veldig bevisst på det når noen har baby i magen, sånn som tanten hans nå ;)

Så koselig :) Mine to har mast veldig om å få en lillebror/lillesøster, så er veldig spent på hva di sier :)
 
Her vet jentungen på 7 år og pappaen min og et par venninner... Tenker å si det snart til resten av min familie. Hans familie bor langt vekke så de får vite det når vi reiser opp for å feire jul med de :)
 
Har fortalt det til 2 venninner utenom gubben og mini. Forteller det nok i julen til familien (hvis ikke magen blir veldig synlig og vanskelig å skjule før den tid). Venner ellers får vite det ila januar tenker jeg (igjen avhengig av hvor fort magen blir synlig og hvor ofte jeg ser dem før jul)
 
Har egentlig tenkt å fortelle det i julen. Da er jeg ca 11 uker på vei. Men vi ser både mine og hans foreldre en del, så kan jo bli vanskelig å holde hemmelig;) Er ganske lav, og fikk ganske stor mage sist...så mistenker kanskje at den kan bli raskt synlig:eek::p
 
Her vet jentungen på 7 år og pappaen min og et par venninner... Tenker å si det snart til resten av min familie. Hans familie bor langt vekke så de får vite det når vi reiser opp for å feire jul med de :)

Så kos :) Tenker litt på å si det i jula vi også vist alt står bra til på ultralyden :)
 
Har fortalt det til 2 venninner utenom gubben og mini. Forteller det nok i julen til familien (hvis ikke magen blir veldig synlig og vanskelig å skjule før den tid). Venner ellers får vite det ila januar tenker jeg (igjen avhengig av hvor fort magen blir synlig og hvor ofte jeg ser dem før jul)

Spennende å se om noen ser det før du sier det :)
 
Har egentlig tenkt å fortelle det i julen. Da er jeg ca 11 uker på vei. Men vi ser både mine og hans foreldre en del, så kan jo bli vanskelig å holde hemmelig;) Er ganske lav, og fikk ganske stor mage sist...så mistenker kanskje at den kan bli raskt synlig:eek::p

Det er jo litt moro å få mage tidlig da :)
 
Jeg fortalte det til sjefen og et par på jobben i dag. Hadde egentlig tenkt å vente litt men plutselig hadde jeg så sterkt behov for å si d.
 
Du får ta på litt vide topper å gå med åpen kardigan om du føler det begynner å vise :)
Ja får gjøre det :). Ikke begynt helt enda å vise føler jeg. Men har ikke helt klart å få vekk siste rest av magen etter førstemann så kanskje den dekker litt :).
 
Samboeren og en venninne vet om det :) måtte å noen andre enn mannen å snakke med om dette. Resten av familien får vete det i romjula. Venner får vite det i begynnelsen av januar :)
 
Tenkte å si det til nærmeste familie i jula. Da er jeg 11 uker på vei. Er sikkert litt synlig allerede da, så får se om vi klarer å holde det for oss selv til da :p
 
Vi tenker ikke å annonsere det før etter jul, men vi vil ikke lyve så mye heller for å holde det skjult, nå vet sjefen samt et vennepar det, håper å få ventet lengst mulig med resten av folka.
 
Prøver å holde det skjult for omverdenen til etter nyttår. Men mine foreldre kommer på besøk før den tid, og så dårlig som jeg er så kan vi like godt si det først, for det er umulig å skjule.
 
Har fortalt det til min nærmeste sjef, og kommer til å fortelle til øverste sjef i morgen. Er nemlig sykemeldt, og føler det er greit at han vet hvorfor siden jeg i tillegg har en kronisk sykdom.
Familien skal vi fortelle det til i jula så sant alt er bra frem til da, jeg er 12 uker rundt da.
Resten av verden får vente til det begynner å vise eller etter oul :)
 
Back
Topp