Fortelle det?

Jeg har fortalt det til mamma og bestevenninna, samt 4-åringen. Min kjære har sagt det til faren, moren og søsteren. Jeg har aldri helt forstått hvorfor det er så tabu å fortelle tidlig. Om noe går galt, så blir man jo helt alene om det ellers. Og blivende storesøsken vil ikke begripe hvorfor mamma er så trist.
 
Jeg har fortalt det til mamma og bestevenninna, samt 4-åringen. Min kjære har sagt det til faren, moren og søsteren. Jeg har aldri helt forstått hvorfor det er så tabu å fortelle tidlig. Om noe går galt, så blir man jo helt alene om det ellers. Og blivende storesøsken vil ikke begripe hvorfor mamma er så trist.


Hør hør!

Helt enig, ingen viste at jeg var gravid sist for skulle si det til familien min først men da jeg mistet sa jeg det til alle uansett!:p

Så sier det neste uke!:-D
 
Med første fortalte vi det med en gang, men andre holdt vi det hemmelig til 12 uker, og nå med tredje vil vi også holde det hemmelig tenker vi, bare for kosen med at det bare er vi to som vet hva som foregår inni kroppen min. Synes det er søtt å ha den hemmeligheten bare oss.
 
Kommer sikkert til å fortelle det til mamma på lørdag. Svigermor å sjefen + bestevenninna vet det.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Når vi har passert 12 uker skal vi fortelle de nærmeste. Har mistet 2 ganger før og forventninger og ønsket om barnebarn er så høyt. Vil ikke gi dem den skuffelsen.. Mistet i 7 uke sist, vi holdt på å røpe oss i uke 5/6. Da vi mistet var vi veldig glad for at dette var vår hemmelighet, gjorde det lettere å glemme uten å fortelle andre rundt. Men det var min erfaring :)
 
Har allerede sagt det til et par stykker jeg. Uten at jeg helt skjønte det før det var for seint. Hehe.
 
Back
Topp